Pages

Tuesday, March 18, 2008

Cassandra's Dream 迷失愛與罪

期待已久的Woody Allen電影, 終於趕及在繁忙的電影節開鑼前看了. 感覺是滿意. 依然喜歡Woody Allen.

"Cassandra's Dream"有點"Match Point"(迷失決勝分)的味道, 或許故事有點類似吧.

電影以男角為主, 女角都是陪襯, 不過美女Hayley Atwell(Angela)戲份也不少. 就是大家都熟識的色與情故事吧. 或許題材都是人所共知的人性弱點, 加點精妙的對白, 就滲了一點幽默感. 不是一貫Woody Allen式的幽默, 不過一樣令人發笑.

可說是Ewan McGregor(Ian)及Colin Farrell(Terry)獨擔大旗的電影, 二人都演得很不錯. McGregor這回終於又以fit fit身型再現銀幕, 和演性格較弱的Terry的Farrell成強烈對比, 各有風格, 亦沒有哪方給比下去. 頗欣賞Farrell演繹好賭Terry的那份不滯.
喜歡Woody Allen善於描繪人性的弱點及黑暗面. 好高傲遠死沖貪財好色、炫耀... 大家都很熟識, 都會有共鳴. 電影節奏緊湊, 沒有悶場.

還有Philip Glass的配樂, 雖然未至於喜歡到會買OST, 但音樂的確營造了電影的懸疑及緊張氣氛.

人, 未去到某些位, 往往都不知道自己可以承受多少. 就是這點, 令電影結局來得合理且有點意外.

唯一不滿意是女角戲份不多. 還有電影第一個鏡頭, 兩兄弟跑往看船一幕, 感覺有點老土和求其.

Rotten Tomatoes意想不到的低, 只有49%.
IMDB連結

16 comments:

aulina said...

直覺老美一直都不喜歡woody allen的,所以低分也難免。咁啱,我尋日睇咗scoop喇終於。

mad dog said...

3: 老美唔鍾意佢咩? 有人覺得Scoop唔夠Match Point好睇.

aulina said...

佢咪有套戲講佢盲咗要靠翻譯邊講邊拍埋尾嘅,果套佢有自嘲……諗諗先,果套叫Hollywood Ending,話佢套戲美國大爛、歐洲攞獎嘛。

讀書果陣睇bbc barry norman(好似係掛)訪問過佢好多次,唔只一次話佢響美國唔係太主流地被大眾鍾意咁啦。

Anonymous said...

這次沒有Scarlett Johansson, 有些失落.

mad dog said...

aulina: 原來如此... 無乜研究添. :)

uncle ray: 今次個女主角都幾靚.

Donald Kwan said...

woody allen啲戲, 一向在法國會受歡迎過在美國, 在票房上可以睇到, 有啲戲以數字計, 法國票房通常都多過美國的... 但以市場計, 法只係美的的幾分之一咋...

所以hollywood ending都係根據現實地自嘲0既

notasyouthink said...

哎 ... 我已經好久沒看電影了 :(

mad dog said...

donald: thanks for the info! :)

mad dog said...

muggle: 看影碟囉. :) 今天剛看完三套.

Tessa said...

今晚終於睇左,哈~ 睇緊既時候仲諗緊點解Ewan McGregor肥左咁多既,乜原來佢已經叫瘦左架喇,跟住又係度諗,外國人真係老得快同肥得快...

呢齣戲其實都幾現實,或者太過現實,唔啱老美口味,至於Match Point,可能節奏比較快,觀眾來不及思考,所以d人會覺得好睇d,Colin Farrell都好交足戲,令人好感受到佢內心的煎熬。

個結局,估中三份一,就係自殺個part,而Ian真係好抵死,係死得好抵個隻,有幾多人可以死得咁暢快,一點痛苦都無...

mad dog said...

tessa: McGregor有期肥到嚇死人! 宜家咪算正常囉. 不過Ian都殺唔到落手...

Tessa said...

哈哈~ 有無肥到嚇死人既相睇下呀?

我諗殺唔落手係因為始終兩兄弟,有感情嘛~

mad dog said...

tessa: 睇吓呢張

Tessa said...

OMG!真係可以嚇死人呀!點解可以咁架!?

mad dog said...

tessa: hahaha! 佢地好似拍一個travel documentary 之類叫Long Way Down. 我見過更肥嘅相不過搵唔到.

Tessa said...

原來我日日都經過那廣告,只係唔認得佢...

揾日影俾妳睇丫~