Pages

Wednesday, March 12, 2008

原來一說到頭髮真的可以寫許多篇.

說到長髮, 女士們都會想到髻. 一般簡單又不"娘"的髻我懂, 都是數年前一年輕女同事教我的. 上跳舞課時很合用, 又方便又快又不"芭蕾樣"(傳統芭蕾髻要用髮網好整齊... 但就有少少"娘"嘛!)

我也想示範我怎樣扎髻, 不過又要找人替我拍照, 太煩了!

在網上找到這些漂亮的髻樣, 如果可以學到自己扎就好了.
凌亂美, 都不容易啊!
這種髻最適合新娘梳
Brittany Murphy梳這個很襯她
Bad Hair Day最佳之選, 一條head band攪掂!
靚!
同上差不多
唔知後面點架呢?
低髻其實好靚

找到這個How To Make A Messy Bun, 試吓.

14 comments:

愛美 said...

我從來都不是DIY人,
很佩服有些女人一支髮釵(甚至筷子)就可以扎出一個很漂亮的髻.

c.r said...

嘩~好靚,不過好多effort噃。
我都試過用筆嚟扎髻,但係頭髮又硬又太滑,最後都係失敗。:(

Anonymous said...

朋友仲型,用箭頭(射箭)來用髮釵紥髻。

Anonymous said...

個頭電"濃"左,非常苦惱...
好想學扎髻,唉...

mad dog said...

愛美: 髮釵收過幾次作禮物, 但都不曉用!

cr: 筆, 同事都教過, 但學完又唔記得.

readandeat: 箭頭咪好長囉?!

cosmicrays: 約我食飯教你扎吖! :)

Anonymous said...

好呀!幾時呀?

Anonymous said...

cosmicrays: anytime! :)

Anonymous said...

喂,髮釵要用其實好easy。
點講你知?
我試過用條橡筋,撓完個髻,再反一反插上去,大功告成﹗
girly得黎好trendy! wow!

Anonymous said...

梳髻其實沒有想像中難。Brittany Murphy那個很美。

mad dog said...

啤: 不過你好少扎起頭髮噃.

閒趣: 不過要整得好又襟(唔甩)幾難噃.

Anonymous said...

耐唔耐都要玩下新意,我同朋友bbq時就會casual d,日日套裝好鬼dull~

Anonymous said...

如果有一日我有得紮髻,真係要還神~
多年黎都係短頭髮~唔好話髻~pony tail都紮唔起~~

唯一只靠hairbend~~~~~:(

Anonymous said...

啤: 咁又係.

coffee: 不過你會著high heels架喎好似.

Anonymous said...

對ar~心情好就會著~哈哈~
但同扎髻....短頭髮唔似會著high heel?哈哈