Pages

Friday, March 21, 2008

此刻很想...

我係唔會"脫稿"架! :)

半夜三更見網友一文, 我又寫吓先...

1. 有人同我揼骨
2. 有人幫我吹頭(未乾)
3. 唔洗刷牙
4. 有人幫我揸面同eye cream
5. 熄機瞓覺

好攰呀真係, 又作病呀! :( 今朝起身喉嚨痛, 晏晝飲咗杯感冒茶, 傍晚喺朗豪坊等巴士去Elements, 凍到飛起... 睇完夜晚嗰場知道真係唔多掂... 好彩頭先探熱無發燒, 依然得98F.

第一階段嘅假期放咗未夠一半. 正! 不過最好唔好病囉!

9 comments:

Anonymous said...

你次次夜假都唔多妥,莫非辛苦命?梗係要返工至安樂?

哈,都唔想似你阿媽:阿女,早d訓啦.

家陣唔係18.22,雖然你比人查id,人大左,唔係咁捱得夜家咋,再遲d你就知味道啦﹗3x,仍敢愛,但都要抖架阿姐﹗

喉嚨痛?出唔出到聲?如果唔係飲劑開聲茶,掂﹗

btw,人民公社隻貓好乖,我上次去都唔敢入,後尾被隔離果個扯住入,克服左lu...

aulina said...

帶多件衫先出門口啦。

Tessa said...

周日凍涼呀,小心身體!

食多d維他命C~

Unknown said...

保重!

Anonymous said...

Take care ar maddog, is HK getting very cold again? As cold as when i was there in Feb?

Anonymous said...

放假就病?唔好呀。

愛美 said...

保重呀!

Anonymous said...

take good care! enjoy the rest of holidays!!!!

mad dog said...

啤: 係啦... 真濕滯. 今日好少少啦, 琴晚瞓足八個半鐘. 今日喉嚨好咗好多. 唔得啦隻貓, 以後都唔入. :(

aulina: 有呀, 著咗兩三件架啦. thanks.

tessa: thanks! 會架啦.

五: 謝.

echo: 無咁凍. 仲有少少涼咁囉. 最易病呢啲天氣.

readandeat: 係啦, 真慘.

愛美: thank you!

kajie: thanks!