Pages

Tuesday, March 25, 2008

唔係食呢行飯

以下對話其實是在msn上以英語傾談:

保險友人A: mad dog, 我有份基金好想介紹俾你, 因為近排升幅好好...

我: 唔洗啦, 我有朋友都做呢行, 佢幫我攪緊.

保險友人A: 咁你介唔介意我send啲資料俾你睇吓呀?

我: 咁你send嚟我公司啦.

保險友人A: 俾你公司地址我吖.

(在msn上給她)

保險友人A: 如果你收到, 我可以喺電話上同你講解嘛?

我: 好

然後其實我已收到了. 她在msn上問時, 我扮作看不見.

*****
保險友人B近日在fb上與我再遇. 之前知道她任職銀行, 原來轉了做保險. 不過聞說若干年前已嫁了有錢人, 又靚女, 又生了小朋友, 應該不會把我視作target吧... 不過她竟主動約吃午餐... 十多年沒聯絡, 忽然吃午餐... 想一想, 噢, 忘了她說現在任職保險!

以下對話其實是電話上的sms, 也本是英語:

保險友人B: 下星期吃午餐好嘛?

我: Sorry咁遲先覆你. 我下星期放假, 不過都可以, 我來XXX也可以, 什麼時間?

保險友人B: 12:30pm XXX 好嘛?

我: 好.

然後因為我有點感冒, 又的確不願意放假也於中午跑出來吃午餐, 於是...

我: 明天的午餐取消吧, 我還在感冒... Sorry...

保險友人B: 噢沒問題, 下星期三可以嗎?

我: 那天我也是放假, 不如我遲一點覆你好嗎?

保險友人B: Sure

(註: 以上兩位朋友都不是七友中的保險界女強人)
*****
我約朋友吃飯, 通常是(由於我很少主動約人, 當然真是我的好朋友我才會主動約):

我: 明天有空吃飯或tea嗎?

朋友: 明天不

我: ok

*****
結論是... 因為我根本不是吃保險業這行飯. 人家拒絕了一次, 又沒有提出什麼時候有空, 我不會再約.

不過當約人吃飯是搵錢開飯的必然公事時, 我是不是會學到這個技巧呢?

6 comments:

Anonymous said...

個市咁唔穩定,買基金唔過五年都會蝕晒行政費俾佢地...我都唔明保險有咩咁好做,壓力又大, 上得位個班都搞到個身體差晒,有些仲年年都要入幾次廠呀~有錢都無命享啦~

Anonymous said...

不是人人也可以搵這些錢的。

mad dog said...

karelian: 咁我都識保險界做得好好計劃退休嘅朋友, 都唔係個個挨到咁慘嘅.

uncle ray: 絕對係.

imak said...

hahahaa..... 無獨有偶, 同一句說話我講過幾次, 因為我都唔係食呢行飯果隻人!

Tessa said...

我覺得妳做唔到為揾錢而約人食飯,尤其係好耐無聯絡,妳唔係呢種人!

mad dog said...

imak: 見你活躍番寫blog真開心! 唔好又唔寫咁耐呀! :)

tessa: hahah! :)