Pages

Sunday, March 30, 2008

幾句

無意中在電梯聽到一個五六歲左右的小女孩對母親說: "點解阿XX一次都未試過一個人喺屋企, 但係我就試過好多次嘅? 點解呀?"

她的母親非常醒目又有急才回答: "點解? 因為你瞓著咗囉點解!"

喜歡在地鐵車廂上觀察別人的衣飾, 不論老幼, 各形各色. 近日都流行戴那種一兩年前陳小春戴的那些cap帽, 高高的, 近乎離開頭頂, 心想, 不怕走得快時cap帽飛脫? 今天見到一女子便戴著這款cap, 原來是要用頭鋏的! 果然無聊! :)後來又見一四十多應該有五十的女人, 一身豹樣. 上衣是豹紋(傳統豹紋), 揹的布袋又是豹(白啡), 然後加一對銀色長靴, 有圓形孔紋... 嘩, 大放異彩! 如果不是有那個豹袋, 她只不過像個美"少"女戰士, 現在簡直駭人!
今天跳舞課教了Latin, 第一次嘗試, 扭腰扭到吖. 導師說跳時想著腰部, 不要想雙腳, 因為那樣便會double effort, 想著腰部動作, 腿自然會對的了. Double effort, 平日做事又會否犯了double effort這個弊病呢? 或許做事都只著重某一部份, 其餘的部份就會因應而配合得到了.

4 comments:

Tessa said...

我最憎呢d cap帽,好MK feel!

豹紋都難頂,一d都唔fashion!

imak said...

豹紋只有super model 才carry 得好. 不過又真係好得C-9 愛戴ga wor!

Anonymous said...

你說到我心底話,我也很憎人們這樣戴cap帽,搞到個頭怪怪的!

mad dog said...

tessa: 暫時未見過人戴得型!

imak: C9, exactly!

happy prince: 咁男仔戴洗唔洗用頭鋏呢? :)