Pages

Wednesday, March 26, 2008

I Hope That You Get What You Want...

上班時我的ipod touch送了今天第一首歌給我, 是Hallam Foe OST的"I Hope That You Get What You Want".

首兩段歌詞:

I hope that you get what you want
when you want it oh oh
I hope that you want what you get
when you got it oh oh I don't know

I hope that you like what you thought we would like oh oh
I hope that you need what you thought you would need

Cos' I ain't get what I like and I don't like what I got
I don't know

想要什麼? 得到了想要的? 得到的又是否想要的? 喜歡什麼? 以為自己喜歡什麼? 需要什麼? 以為需要什麼?

其實我們每一天都為著這堆有時連自己也不知道的事情營營役役和付出.

16 comments:

imak said...

你都好勁, 產量驚人! HAHAA.. i asked those questions usually when i was doing shopping. 好多時買錯野, 未買覺得好需要買, 買左又覺得唔鍾意!

btw, thanks for your support though, i know my blog 無乜墨水! just 寫來玩玩, popularity doesn't really matter! :p

Anonymous said...

如果發現身邊人原來一直忍瞞已婚呢個事實,應該點?

最大問題係,對方從無提過,亦無打算提。

無意之間發現,心有十萬個疑問...

比你會點做?繼續扮唔知?定索性搵佢老婆出黎?

Anonymous said...

調返轉頭講,你估佢老婆知唔知?
有無一個女人可以容忍個老公出面有個女朋友2年,但個個sunday都同自己一齊返教會?去行街睇戲?
1. 個女人完全唔知
2. 個女人隻眼開隻眼閉
3. 佢地已經分開 / 分居

世事原來好多野都估唔到...

Anonymous said...

imak: 寫少咗啦呢輪. film fest好忙好攰, 呢個星期要返工. 努力!

s: 咁仲唔走頭???? 你願意做第三者? 女人直覺咁準, 佢老婆應該知卦. 除非攪緊離婚啦.

Anonymous said...

唉,梗係唔想做第3者啦﹗我從來無諗過佢結左婚。

都係最近先發現,仲要係有證據果隻。問佢又唔講,一味淨係話以前好唔開心,又話我唔信佢﹗

頂,就係太信佢先咁。

佢老婆知就最好,我唔係想爭,咁既男人再信唔過,一開始已經講大話。

最奇係佢老婆唔係同佢一齊住,但又個個sunday都一齊,都唔個攪乜﹗

佢地分唔分開,同個男人係咪同我一齊無直接關係。但個問題係而家發現左,我最想同佢老婆講,唔好比機會佢再欺騙2個女人。

太可恥﹗

唔好意思,當左呢度係愛情信箱...
但好矛盾...

Anonymous said...

s: 咁可能佢唔係全心欺騙你卦... 好難講... 不過最緊要你自己點睇. 你開心嗎? 不如離開搵個新天地俾自己. 有時單身都幾好吖. 一個人好過被人咁樣瞞騙又傷害.

Anonymous said...

thanks mad dog :)

離開可能係最好的方法。

我開心過,但而家好傷心,同好失望。

其實最想個男人知道,係佢講大話,先令我離開,唔係其他原因。

如果我搵佢老婆會唔會太唐突,我唔想受害之餘,個男人仲可以咩事都無繼續欺騙另一個女人。

祝你同另一半幸福快樂。

Anonymous said...

s: 緊係唔好搵佢老婆啦. 無用亦無謂.

Anonymous said...

唔...咁又係...(無奈...)

人地係兩公婆,就算攪分居/離婚,個男人外面點,最後個老婆最後都會同一陣線。

如果你係個老婆,會點?

Anonymous said...

s: 唔知喎

imak said...

S - 自知多口, 請見諒.

人地老婆由人地個老公去關心. 你先 care 你自己先, to minimize the burden, 就即閃為妙! 一個女人struggle in this kind of relationship, has no luck at all. if he really loves you, he will get things settled ASAP. if not, that means 佢唔夠愛你. 千萬別打算等, 等本身是一件很痛苦的事, 為什麼要這樣對待自己呢? 出去打個轉, 識唔到個更好都賺點愉快時光啦!

Anonymous said...

imak:thanks~
mad dog:借位一用,唔好意思.

我明你既意思,所以我都疊埋心水,唔想再糾纏。問個男人都唔會講真相,流乾眼淚都無用。佢無損失,至少玩完一輪,仲有個拍左拖成7/8年,結左婚2/3年,雖然唔係一齊訓的老婆,都叫做唔知佢出去玩過的老婆。

人地老婆由人地老公關心,我突然間變左咩都唔係,仲要知道佢結左婚,都唔同我講聲,感覺好難受。

老土D 講,一早知佢結左婚,打死都唔會一齊。就算同老婆分開住都係假,係就離左婚先黎追我。

而家自己好似傻婆咁一直被佢瞞騙,原來太易信人都無好下場。

Anonymous said...

To S:
佢無瞞騙你,係你自己喔自己啫。
如果你同佢係有愛,你complain咩呢?
Complain 你愛佢唔夠深?

imak said...

S - 一杯水兩邊睇, 我(作為老婆身份) 覺得佢老婆仲大鑊! 你就話閃得快好世界姐! 做人老婆唔係可以話撇就撇, 要等佢浪子回頭咪仲痛苦?! 男人多數都係拖, 因為他們根本唔識handle... 謝偉俊離婚package 只需$5299, 仲平過去瘦身! 佢仲要一開始就有心瞞你, 呢個男人是甚麼底子已經一清二楚啦! 唔洗難受wor!

Anonymous said...

會唔會人地老婆一早已經申請咗分居呢?

Anonymous said...

可能人地背後有好多野呢!好似eason話 如果係有真愛過,就已經足夠啦.