Pages

Tuesday, October 30, 2007

關島遊: 食

首先是Continental Airlines的飛機餐. 由於是夜機, 十時多的班機, 當地凌晨五時抵達, 所以只有snacks, 包是暖的, OK啦, 藍罐曲奇餅食哂:
天曚光便抵達, 當然未可以check in酒店, 於是package包接送的導遊車了一群人去吃早餐, 地點是一間名為Shirley's Coffee Shop的地方, 當然是美式份量, 許久沒有吃這麼大份早餐了, 腸太甜又膩, 吃了一半:
觀光了一個早上, 十時多回到酒店, 太累了, 十一時多睡至下午二時多, 到泳池游泳去, 在pool side叫了一些吃的. 可是選擇不多, 亦頗昂貴, 叫了兩杯飲品, 一隻熱狗, 一份三文治, 盛惠差不多三十美元!
半隻熱狗, 另一半給母親
是晚去了導遊及網上都有人介紹過的意大利餐廳Capricciosa吃飯, 先叫了杯Sparkling Red Wine, 另叫了Garlic Toast, 著名及必叫的意大利菜湯及墨魚意粉, 由於份量超大, 兩個人只可叫這些. 三樣都好吃到不得了!
酒店早餐沒有什麼驚喜, 第一天因為醒來時已是九時廿分, 十時便沒有早餐, 所以踏進餐廳時, 連咖啡及茶都沒有了. 問了侍應有沒有, 他才說: "I can serve you some tea, it's a favor." 吓?!(有中, 日, 西的選擇, buffet形式)
天天都有魚作早餐, 這些都是三天的早餐, 都是差不多:
有一天傍晚我們參加了一個sightseeing tour, 然後去看show連Seafood Buffet, 之後又去flea market. Dinner Buffet不錯, 座無虛席, 大部份都是日本遊客, 基本上整個關島的日本遊客好像比當地人還多似的! 有蟹腳, sashimi, 還有非常味美的Angus Beef, 吃了三塊! (那個表演也很不錯, 所以整個tour+dinner+flea market=$85 per head, 母親都說值得)
另外要介紹的是臨行前在網上抄低的"藤一番拉麵"(Fujiichiban), 原來此店已在荃灣開設分店, 大家吃過沒有? 拉麵都是$7.75USD一碗, Iced Tea$1.5USD, 拉麵非常好味!
攪了一輪才知道這個透明壺是糖水(Iced Tea用), 只有日語, 喂, 有其他國藉遊客架吓話?!
在網上找到資料說Westin有一餐廳吃tea很不錯, 結果原來資料錯誤. 那天吃過早餐便到泳池游泳, 下午三時才離開酒店, 一心想吃個tea, 結果唯有又再光顧在Westin附近的Capricciosa(因為Outback是下午五時才開始營業!)
叫了個Smoked Salmon Cheese Pizza, $15USD左右, 有九分!
叫了一杯illy cappuccino:
這個沒有買來吃, 是Guam及Hawaii都有得買的Spam Musubi, 二姊是Musubi的擁躉, 我見到便覺得奇怪... 連大姊的女兒們到訪過Guam, 見到也說像擦膠!
有一天下午去了outlet, 又不肚餓, 結果在那兒的food court買了吃的回酒店作晚餐. Sbarro的roast chicken + veggie + garlic bun + soda ($6.75USD a set):
臨離開Guam那個下午, 由於三時多便出機場, 於是午餐再去藤一番吃拉麵:
回程是六時多的班機, 所以是晚餐, 雞都給前面的乘客揀光, 我們只可以吃豬肉, 還可以:
關島有數間酒店的dinner buffet都備受推介, 不過我們都吃過seafood buffet了, 所以沒有去. 導遊解說, Hyatt的seafood buffet近來越來越不好吃, Reef Hotel逢星期一至三晚的buffet有blue crab及紅酒任飲, $40USD per head, Hilton的buffet也是$42USD, 紅白酒任飲, 有田螺吃. 所以如果想吃buffet的可考慮這幾間.

其他關島文章:

去咗邊?

關島遊: 酒店

關島遊: 名勝

關島遊: 手信及收穫

14 comments:

冬冬 said...

嘩嘩嘩﹐食物轟炸呀!!! 我受唔住咁多食物相一齊黎呀~~~~

*肚餓ing*

mad dog said...

冬冬: 我都upload到受唔住, 有啲想嘔! XD ha!

Anonymous said...

capricciosa和藤一番比較吸引woh, 好想食拉麵添,流口水ing...

mad dog said...

我宜家都想食拉麵!

aulina said...

又4點都仲上緊網……睇住呀!

係fish eye呀呵?咁多年都仲響到,勁!

你睇個show係咪有polynesians打鼓跳舞玩火果隻呀?;P

Anonymous said...

aulina: :) 係呀, Fish Eye Market (睇完個瞭望台下啲魚咪去食囉. 個show就係你講果隻啦.

梁巔巔 said...

阿大, 妳真係大食勣嚟~

有排妳減! Heeee heee~

李小球 said...

墨魚汁意粉正喎~ 仲要咁大盆,食完咪成個咀都黑晒囉? :p

Anonymous said...

Din: 無乜增磅噃好似!

小球: 墨魚汁意粉, 我好少食, 呢個真係正到暈. 係牙隙都黑哂, chew一輪gum先ok!

李小球 said...

我好鍾意食墨魚汁意粉架,不過次次食完都要衝入洗手間漱漱個口先得,如果唔係勁似巫婆 XD

見到你盆關島墨魚汁意粉咁多墨汁,都知道佢係好野黎架喇~ ;)

mad dog said...

小球: 我一向唔多食意粉更少吃墨汁意粉都覺非常味美!

虎茶 said...

我估自己真係太鍾意食野, 同埋呢世都減唔到肥既人. 唔覺得太多食物不特止, 仲覺得好平常jel. hehehehe..... 去旅行, 係咁架嘛. 不外乎飲飲食食架啦.

Anonymous said...

虎茶: 我意恩係, 太多相upload, upload到想嘔. :)

虎茶 said...

啊!!! 咁又係呀!!!