Pages

Saturday, October 20, 2007

Style A to Zoe

做時裝設計師巴閉, 做Fashion Stylist一樣巴閉, 身家分分鐘多過不少荷李活明星.

美國Fashion Stylist Rachel Zoe曾為不少名人工作: Nicole Richie, Lindsay Lohan, Mischa Barton, Kate Beckinsale, Cameron Diaz, Jennifer Garner, Paris HiltonKeira Knightley.

不要以為她讀時裝或公共關係, 大學時她主修的是社會學及心理學. 之後替YM雜誌工作, 從沒有受過時裝訓練.

最近她與Rosa Apodaca合著了一本名為"Style A to Zoe: The Art of Fashion, Beauty, and Everything Glamour"的書. 雖然不是人人都有行紅地氈的機會, 不過相信喜歡時裝的都會對此書有興趣.

今年九月Rachel Zoe接受New York Times訪問詳情及內容.

4 comments:

Anonymous said...

講到扮靚,我最差。曾被老細當眾說:乜你咁老土。自此,更老土,不想再提這名老細的名字。

calculist said...

喜歡妳的新LOOK, 黑白灰是你心情的另一面吧!

Anonymous said...

readandeat: 哈, 你老細咁mean架!

計算士: thanks! 揀咗後醒起, 咁啱近排有個friend話我嘅顏色係灰, 白&藍. :) 佢話係我啲emotion喎. 其實我另一個blog都係灰藍, 個tone仲深沉啲.

Anonymous said...

轉版面好啊,我都成日轉。呢個同先前個個好唔同下。
為趕潮流不理好醜將潮流物穿戴上身,街上好多慘不忍睹的例子,滿目瘡痍。
因為不懂潮流,所以穿著盡量沈實簡單,就是怕一身顏色手飾叮東滿臉油彩...唱戲咩...