Pages

Thursday, October 11, 2007

原來細個時咁多人想做作家











過去多天攪了這個poll ~ 你小時候曾經想過當什麼? (可以揀選多個)

結果是, 六十五人投票, 小時候
最多人想過做:

1. 作家 ~ 24票 (36%)
2. 老師 ~ 21票 (32%)

原來大家都發過作家夢. 也想不到原來許多人都想過做老師.

多天以來, 律師一直都緊貼老師的, 但今天竟然被另外兩個行業追上:

3. 時裝設計師 ~ 17票 (26%)
4. 空姐 ~ 17票 (26%)
5. 律師 ~ 16票 (23%)













我卻沒有揀這些... 我揀了醫生, 歌手, 演員等等. 中學時想過做記者和警察.

其他熱門行業有:

6. 歌手 ~ 15票
7. 畫家 ~ 15票
8. 記者 ~ 13票
9. 演員 ~ 12票

醫生, 護士, 舞蹈家, 老闆及新聞報道員都得9票. 我竟然忘了放上音樂家這個行業給大家投票.

15 comments:

Anonymous said...

那大慨來這裹的人都很有文化無息吧 (包括我自己:)

Anonymous said...

uncle ray: 無息? 打錯咋吓嘛? :) 咁你投咗咩?

虎茶 said...

我最為食, 所以想做廚師. 仲要係法國餐既廚.

Anonymous said...

法國廚師都好難考到呀, 上次睇"阿蘇", 有個香港男仔響果邊, 入行後要洗好多年碗先可以學.

Anonymous said...

是"氣"息.

冇投呀, 我從小就冇大志呀:)

Anonymous said...

我就想當個有錢人,
是從小到大的夢想來啊!
但至今仍然窮到死!
泣~~~

Anonymous said...

uncle ray: :)

jovi: 我都以為大個咗就會有錢... 原來只係睇戲睇得太多... ;)

lu said...

還有會計師和小店的老闆你也沒有放呀. :P

梁巔巔 said...

"我竟然忘了放上音樂家這個行業給大家投票."

還有舞男

愛美 said...

我只投了一票: 空姐, 其他的工都冇諗過要做

小時候另一志願係模特兒, 不過呢度無

Anonymous said...

寫blog的人肯定喜歡寫作,正路呀。我投作家、記者、科學家、舞蹈家。
F.1想做太空人(我估科學家係同類,所以剔左)

Anonymous said...

lu: 可想而知有啲行業成日被我遺忘. 小店老闆都算係老闆啦. 細個時好有大志架嘛, 老闆就係老闆囉. :)

Din: 舞男, 係你先諗得出, 笑死!

愛美: 你實好貪靚啦. :) 空姐我真係無諗過. 模特兒都有諗過嘅, 不過無5'9"... :)

cosmicrays: 舞蹈家添呀?! 犀利! 我好多年都想做醫生, 不過一上中學就知自己science唔掂...

Anonymous said...

小時想當老師
長大當過一陣子老師
才想 我以後絶不當老師
哈哈

mad dog said...

小可: 我都識朋友好"恨"教書, 點知做過之後就怕怕.

Anonymous said...

最後總結: 總投票有75人

作家 & 老師 都有26票
空姐 19
時裝設計師 17
律師 16
歌手 畫家 演員 記者 15
醫生 11
護士 警察 舞蹈家 新聞報道員 10
飛機師 老闆 9
導演 教授 8
科學家 7
廚師 6