Pages

Thursday, October 04, 2007

好女人

昨天說過"好男人", 今天便說說好女人吧.

怎樣才是好女人, 我覺得最好由男人來說. 所以本文歡迎各男士留言發表意見, 說說你們覺得怎樣才算好女人.

而我, 倒說說男人通常喜歡哪種女人吧:

小鳥伊人
全力支持他
入得廚房出得廳堂
嗲聲嗲氣
懂得扮蠢, 最好本來就是蠢
煮得一手好餸
識熨衫
不介意做家務
喜歡小孩子
孝順父母, 又要聽老爺奶奶話
要對他家人千依百順
懂打扮
不亂花費
唔惡
無乜脾氣

嘩, 水蛇春咁長... 唔洗咁多要求卦. 我寫好男人都只寫八項咋.

睇嚟, 上面十多項我大部份都做唔到囉... 點吖?

請各男士參與!

21 comments:

Peg Peg said...

懂得扮蠢, 最好本來就是蠢

呢個我好識同.... 我問過一D男性朋友, 點解佢地可以同一個蠢, 或者咁蠢既女人一齊...

可能人係有私心, 如果身邊既人能俾自己一種自信, 聰敏過人,高高在上既感覺... 就算佢係蠢都無所謂...

maybe he thinks he's witty enough for the two of them... who knows

Anonymous said...

似擇偶條件list多過好女人list喎。;P

Anonymous said...

I don't want my girl to be蠢. It will be very hard to communicate.

Anonymous said...

最憎女人蠢!但若本來就是蠢,但扮醒,仲衰!

我好驚見到「小鳥伊人」、「嗲聲嗲氣」的人。

我的「好女人」的定義很簡單,最好是聰明伶俐,但又重感情。「花費」、「打扮」、「脾氣」……那些只是去揀一個「入得廚房出得廳堂」的老婆的準則。但好女人未必一定需要是個好老婆。

你講的那些好男人條件像正面很多喎!

Anonymous said...

『懂得扮蠢, 最好本來就是蠢』

我覺得不是這樣,男人應該想女人本身聰明,但卻懂得扮蠢。

虎茶 said...

我估蠢呢下真係頂唔順呀!

mad dog said...

peg peg: 私心, 一定有, 人本來都係自私. 男女皆是.

3: :) 見仁見智卦...

uncle ray: :) ha. but then u would still like her to act stupid sometimes right?

五: 好女人未必一定需要是個好老婆, 正! 等我話俾呀邊個知先, 咪成日俾人鬧我...

閒趣: 真係? 阿邊個鍾意女人醒, 可以幫到佢... 怪人. 但我唔係成日都亯識扮蠢.

虎茶: ha! 女人蠢男人有咩"fu fit"都唔驚嘛...

Anonymous said...

MD,就係囉,男人喜歡女人聰明可以幫他們處理事情嘛,但適當時(即是他們衰咗時、蠢咗時、吹牛時……)又懂得扮蠢就最好嘞。

看過狄波拉說,千萬不要甘心做一個蠢女人,假以時日,再愛你的男人也會因為你的無知而離棄你。

梁巔巔 said...

"睇嚟, 上面十多項我大部份都做唔到囉... 點吖?"

唔知醜~ :P

最正嘅女人一定係黃蓉.

Anonymous said...

Din: 我本來都想揀黃蓉,但末期她太C拉,扣了分。

我會揀郭襄,有阿媽的精伶,但又有老豆的豪。

最差就是郭芙,同個妹剛剛調轉,將阿爸阿媽各自的缺點發揚光大!


MD: 好!即管 quote!

另外,重點是,他是要你做「你」,還是要你做「老婆」。

又。我寫錯字。是「須要」,不是「需要」。

梁巔巔 said...

i. 五師兄, 後期嘅黃蓉的確失色. 但貴為三子之母, C 奶咗 oD在所難免呀!

ii. 郭襄唔錯, 但好似唔靚喎~

iii. 搵日不如寫寫阿大邊忽似好女人咯~ XDDDDDDDDD

Anonymous said...

閒趣: 又要醒又要扮吓, 你話做女人幾難.

五: 我諗佢都唔多知自己想要乜...

Din: "搵日不如寫寫阿大邊忽似好女人咯" ahhaha! 響留言寫好啦唔該. 話我都低調啲吖!

calculist said...

本來就是蠢一定不可以.

懂得扮蠢,就等於有IQ又有EQ,當然好.

其實男人對待女士, 有時還不是一樣要扮蠢, 彼此彼此!

Anonymous said...

計算士: EQ... 我麻麻囉...

Anonymous said...

Din:

阿大邊忽似女人?對三眼皮的眼和條冇搽粉都咁白既頸囉!又,「小姐脾氣」是女人才有吧?她這項也 score 得不差吖!其他就冇研究……

郭襄唔靚?乜金庸有唔靚的女角既咩?

mad dog said...

五: 係咪博打呀?

Anonymous said...

=p

梁巔巔 said...

五師兄:

"阿大邊忽似女人?對三眼皮的眼和條冇搽粉都咁白既頸囉!又,「小姐脾氣」是女人才有吧?她這項也 score 得不差吖!其他就冇研究……"

呀哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈!!!!!!!!!!!!! 笑到我吖!!!!!! 呀哈哈哈哈哈哈!!!!!

佢係天生白 ga!!!!!

至於小姐脾氣..... er..... 直頭小姐脾氣 + 喪癲脾性呀!

Well, 佢仲有咩似女人 or 好女人呢? ..... Ummmm.... 夠扭擰夠刁鑽古怪~ 其他仲有乜呢..... 諗得好辛苦! XDD

"乜金庸有唔靚的女角既咩?"

倚天屠龍記入面嘅蛛兒咪唔靚囉.

Anonymous said...

Din: 今晚先再寫嚟鬧你!

Peg Peg said...

其實想問下大家...
點為知"女人"?

mad dog said...

peg peg: 我都唔識.