Pages

Monday, October 08, 2007

關於頭髮

我沒有一頭又烏黑又順滑的頭髮. 天生啡色的, 又曲又難攪.

有人說頭髮不順滑的人都是硬頸又難教. 哈, 或許是吧.

三姊妹中, 二姊頭髮最漂亮, 不過小時候她是最百厭的. 長大後, 她的脾氣倒比我和大姊好.

如果沒有負離子, 除了在北美天氣較乾燥時可以留長髮外, 我基本上都很少機會留長髮.

這些年來, 多得負離子和什麼陶瓷/搪瓷曲髮, 於是我都可以玩這個玩那個不同的長髮了.

煩惱絲, 的確可以帶給人千萬個煩惱. 即使好些男士都會轉髮型師轉得頭也昏了.

找到一些有趣又有意思的頭髮語錄:

Life is an endless struggle full of frustrations and challenges, but eventually you find a hair stylist you like. ~ Author Unknown
好像不太認同啊. 不少人每數年便轉一次髮型師.

Hair style is the final tip-off whether or not a woman really knows herself. ~ Hubert de Givenchy
但亦見不少女人最錯的是選擇自己的髮型. 什麼華衣美鑽, 又愛化妝但若一頭難看的髮型確是最致命的!

Babies haven't any hair:
Old men's heads are just as bare;
From the cradle to the grave
Lies a haircut and a shave.
~ Samuel Goodman Hoffenstein
倒也是啊!

Gray hair is a blessing - ask any bald man. ~ Author Unknown
對於M字額的人來說, 他們的確寧願滿頭白髮也不想髮線向後移.

There's many a man has more hair than wit. ~ William Shakespeare
頭髮或智慧, 任擇其一, 你會揀哪個?

Gray hair is God's graffiti. ~ Bill Cosby
倒幽默!

Source: quotegarden & brainyquote

24 comments:

aulina said...

自然色 = 靚。:)

梁巔巔 said...

"多得負離子和什麼陶瓷/搪瓷曲髮, 於是我都可以玩這個玩那個不同的長髮了."

.... 禿頭因住....

mad dog said...

aulina: 整得多, 越來越啡添... :(

Din: 你禿我都未禿!

Anonymous said...

.... 禿頭因住....
巔叔, 你擔心自己好過啦﹗
你中年危機...

虎茶 said...

有人話如果腸胃好時, 頭髮都係比較烏黑.

mad dog said...

Bear: :)

虎茶: 呀, 我腸胃好差, no wonder...

梁巔巔 said...

啤啤熊, 我好濃密!

喂, 就嚟結婚喇喎! 真係唔預我哋?

Anonymous said...

Din: 佢仲返緊工呀!

梁巔巔 said...

佢遲 oD仲唔駛做 tim~

Anonymous said...

短髮沒有女人味
長髮打理麻煩
留了四年長卷髮,好悶,又想剪短...
剪短了留長要等很久
好煩
頭髮、臉、身材
女人啊女人

Anonymous said...

I don't have much problem with hair, cos I ain't got much hair leave on my head :)

Anonymous said...

cosmicray- 抗議 :) 誰說短髮沒女人味, gigi未幾好.

梁巔巔 said...

其實, 短髮長髮, 最緊要係襯番個樣.

梁巔巔 said...

好似阿大咁, 光頭最靚!

mad dog said...

Din: 你估佢幾時做老闆娘? 我指自己開公司/舖. 光頭? 我啲頭髮多到痺呀!

cosmicrays: 長鬈髮, 我都keep咗兩年多快三年.

uncle ray: 唔係個個女人都適合短髮, 面太闊會唔靚. 又或輪廓唔夠女人短髮會變咗男人樣.

梁巔巔 said...

i. 我諗佢好快就做老闆娘.

ii. 我係指髮型吖!

Anonymous said...

Din: 我點解啱光頭????

梁巔巔 said...

妳頭大 + 頭型靚 ma~

Anonymous said...

早年成個頭都係留大約半寸,幾乎skinhead,成個波咁,當年男友話拖住我行好似兩個男人搞gay。成日叫我留長,一路都無理佢。XD
分手之後先開始留長。:P

Anonymous said...

Din: 一担沙糖一担屎... :(

cosmicrays: wahaha! 我都覺得自己幾襯短頭髮, 但就係因為易肥, 塊面肥少少就唔好睇, 太瘦時可能似生cancer... 有時又有啲粗魯, 會變tom boy囉... 中學時真係俾人以為我les架.

Anonymous said...

"太瘦時可能似生cancer"
係呀,有一期骨瘦如柴面青青加skinhead,真係幾病態。

Anonymous said...

我老公覺得長髮只適合長得好看的女人,否則還是剪個簡單清爽的髮型算了。

Anonymous said...

好像沒見過膚色白的人有烏黑的頭髮,我自己的頭髮也是偏淺的。

曾經有個男朋友很喜歡我的長髮,後來他不要我了,我就賭氣地跑去把它剪得又短又碎,真是笨。

Anonymous said...

cosmicrays: skinhead仲要成日都著得型型, 如果偶然玩elegant或返工look會有少少怪, 好les樣.

閒趣: 我覺得長髮基本上係加分. 一個四分樣嘅女人如果有把長長靚髮即刻變六分. 而一個本來有七八分嘅靚女如果剪個唔啱佢嘅短髮, 可能變咗得三分... :)