Pages

Tuesday, January 19, 2010

ER

終於完了, 昨晚準時9:30安坐電視前直至晚上12:10. 滿足.

其實早年不多看, 後來追看了便停不了, 數年前更買了Season 1至13的影碟天天在家煲. 這次真的說再見了.

數數眾多男角, 假如你是個女的, 你會揀哪個作老公/另一半? 不要只看外表啊. 不然人人都只會揀George Clooney/Dr. Ross了.

我會揀:

1. Dr. John Carter (Noah Wyle) ~ 唔洗講啦, 又靚仔又叻, 仲咁身家豐厚... 應該係絕種的了...
2. Dr. Doug Ross (George Clooney) ~ 係難攪少少
3. Dr. Luka Kovac (Goran Visnjic) ~ 都係有少少麻煩...
4. Dr. Ray Barnett (Shane West) ~ 一直都喜歡他啊, 對這些不覊的男孩總是情有獨鍾... :)

女的, 性格好像都有點缺陷... 唯一是Dr. Susan Lewis (Sherry Stringfield)比較ok.

11 comments:

Tessa said...

我一直都無追開,琴晚睇左一半(無時間睇),但都錄底左,希望今晚有時間睇埋佢~!

aulina said...

一定noah wyle啦,唔使揀呢!!!

(clooney反而從來唔過電... )

MW said...

我都追過一段時間,直到Dr. Greene死左就冇再追!

如果比我揀,第一我會揀Dr. Greene.因為我真係好鐘意同好崇拜佢。

第二會揀Doug!
雖然Doug曾經玩世不恭,但係後尾對Carol真係好好,從一而終仲結埋婚,直至今日我都覺得佢地係最佳螢幕情侶 ^^

不是公主 said...

睇到最尾個陣好唔知點.... : (

mad dog said...

Tessa: 好多人無追開都話要睇finale. :)

aulina: Clooney好似係世上無女人會話no咁噃... :)

MW: Dr. Greene死, 好好好早期喇. 果陣都鍾意佢, 不過佢早死, 太慘了...

不是公主: 係啦, 無得見佢地喇. 其實Carter離開County之後都已經唔再一樣... 不過第一集Pratt死, 我都喊到呢...

MW said...

講開Pratt死,我都覺得好慘好心up

哩部戲其實搞死左好多個醫生,有d仲在生,唔係冇左對腳就冇左個子宮,再唔係就喪偶...冇幾多個有好下場...

好似ray咁,無啦啦撞車無左對腳,真係好慘! 好在佢冇自我放棄渣!

mad dog said...

MW: 阿Ray出事我又係sad咗成晚! :)

F said...

始終覺得舊班底好睇過新果班,早年電視睇到Carter離開已經冇再追落去,後知後覺佢大結局左先舊年開始用左幾個月時間一口氣由第一輯睇到結尾,都算係對自己了件心事.
印象最深刻同感動都係Dr. Greene離逝果幾集,間接中意埋somewhere over the rainbow Israel Kamakawiwo'ole嘅版本tim...

mad dog said...

F: "早年電視睇到Carter離開已經冇再追落去"係呀好多人都係Carter走後都唔追, 我就一味追, 雖然無之前咁吸引, 不過新一班人有佢地嘅可取之處.

F said...

妳真係一個ER die hard fans呢,我唸都算係史上最長嘅電視劇之一囉,果連續追看兩三個月嘅晚上就經歷左佢地十幾年嘅生離死別同成長..
後期可以追左6,7年嘅劇集就係lost囉,我唸之後都好難再有的劇集會有咁好耐性再睇落去喇

mad dog said...

F: 咁多套美劇我追得最癲係ER同Brothers & Sisters咋:)