Pages

Tuesday, January 26, 2010

哈, 原來本地也有專賣yellow ducks(和其他玩意)的小店. 位於中環鴨巴甸街.

7 comments:

Tessa said...

有時我都會經過此店,但我浴室無位,又無浴缸,所以無打算買.... :(

題外話:請問有無300元或以下的補濕晚霜好介紹呢?我用過Olay、Clinique及Shiseido,都未能改善我的乾燥皮膚...

mad dog said...

Tessa: 我都係第一次路經呢間店咋. $300樓下... 唔, Clarins都可能over少少, 你可以問吓. 好潤架. 再唔係就(都唔貴), 試吓dr. hauschka隻moisturising mask,一星期敷一次(支裝), 好掂架. 唔記得幾錢喇, 好抵吓.

Tessa said...

thx mad dog!
請問Dr.Hauschka邊度有得賣呀?

mad dog said...

Tessa: Joyce Beauty有售. LC有啲都有架. 中環近雲咸街以前有一間店係香港代理嚟,唔知宜家仲係咪,上網應該搵到.

mad dog said...

Tessa: 呢度有資料!

Tessa said...

thanks mad dog~
我係網上揾到中環有間叫Elegant beauty(http://www.elegantbeauty.com.hk/)有呢隻牌子賣,仲平好多添,不過今日去睇,本來想買晚霜,但無貨,最後sales介紹我買Perfect Potion的frankincense and rose moisture cream,妳有無用過呢隻牌子呀?

mad dog said...

Tessa: Perfect Potion好似聽人講過不過無用過呀. 下次去吓呢間shop先 :)