Pages

Wednesday, January 13, 2010

四個好朋友

看這篇"4 Friends Every Woman Should Have", 說到四個不可或缺的朋友:

1. The Fun One
2. Miss Trustworthy
3. The Advice Giver
4. The Guy Friend

幸運的話, 有時一個好友可以擔當以上多個角色. 例如可信任的好友, 同時也可給予寶貴意見及指引. The Guy Friend, 可以成為personal bodyguard的話, 當然不可是同性吧. 不過如果已經有了另一半, bodyguard朋友難道要隱形? 唔, 我認為即使結了婚或有穩定的男/女朋友, 都要有一個要好的異性好友, "unique insight"有時真的不是同性可以提供的.

(image from jupiterimages.com)

4 comments:

uncleray said...

我想要個老公/ 男友沒太大的妒忌心,才能夠有一個異性好友了。否則老公/ 男友問你去邊,你答同某某談心,不生氣才怪!

mad dog said...

uncle ray: 咁妒忌心太重嘅, 有時會令人反感咯...

Anonymous said...

白流蘇、范柳原。祇有 Eileen Chang 張愛玲才改得出的名字呀!

The inner space

Anonymous said...

哎唷!錯了位置,唔該delete咗佢!

Space