Pages

Wednesday, January 06, 2010

各樣

1. Nexus One會比iPhone流行嗎? 我覺得不會了. 只看其名稱已經有點輸蝕. 不過Google總在各方面都勝過人, 又即管看看了. 個人嘛, 連iPhone也不打算買(一早買了iPod touch嘛, 我已經日又在網上, 夜又在網上, 乘車時間不多, 真的不太需要有上網功能的手機), 這個也吸引不到我.

2. 80後, 然後又50後. 我又來宣告: 我是70後! 真係呢...

3. 半夜想著今天午餐吃什麼... 到了午餐時段, 今天感覺又不一樣了, 其實沒有胃口, 堅持去那餐廳, 都真的只是為了堅持, 又順路要去買點東西. 食物依然好吃, 更有免費wifi, 不過沒有昨夜那麼期待興奮了.

4. 巧合/恰巧.. 當數樣巧合的事情同時出現時, 對於有宗教信仰的我們來說, 便不是巧合. 我們說是神的安排... 雖然其實什麼都是神的安排...

5. 前晚做夢... 被處決 ~ 是個集體處決的地方. 我的號碼是36. 我卻從旁觀者的角度看自己… 而自己好像是個男來的, 面孔陌生. 被處決的一刻沒有感覺, 一點也不痛.

image from here

5 comments:

Kempton said...

1. I am going to make a decision in a few months. Many things may change so tough to say.

2. young lady. :)

3. HK is "lucky" so many choice for lunch. I usually have my home-made lunch.

5. Are you feeling stress? Or should someone (a man) close to you feel that stress, after all, he is the one being executed. :|

mad dog said...

kempton: 70s, not young la. yes, we are lucky to have so many choices of food. stress? i checked some dream analysis site, execution in dream is not related to stress. and it's not "someone", it's me who got killed.

Kempton said...

md: age is a relative thing. so to this old fart, you are relatively young. to my 89 years old friend and client, I am relatively young.

Where can I find some scientific data for dream analysis/interpretation? Thinking about it, I wonder if a scientific study can be constructed.

It was a man that got killed even you think he was you. ha ha, better be safe. :)

tofufa said...

Nexus One 令我想起差一個字的洗頭水

mad dog said...

tofufa: haha, 我覺得好kil口, 都唔夠iphone咁搶. :)