Pages

Thursday, January 28, 2010

閒話

1. 很佩服那些每天都打扮得花枝招展的女子, 差不多每一天都令人刮目相看, 可以隨時出席飲宴. 包括髮型. 我的辦公室裡有一位, 雖則外貌不算出眾(雖然偶然地, 她會完全判若兩人, 超級素顏加副眼鏡變了四眼). 另一位是經常在辦公電梯碰到的高挑美女.

2. 前兩天還在說什麼Apple Tablet一定不會考慮... 不過iPad價錢這麼抵又好像蠻吸引... 假如買, 或會考慮32GB沒有3G那隻...

3. 腳趾甲狀況不算壞, 只是為安全著想, 都是約了去看chiropody好了. 原來也有同學早前因on pointe弄瘀了腳趾, 腳甲差不多脫掉去了看醫生.

4. 又在夢中見到父親了. 差不多每一次夢境都是他回來和我們生活. 這次是, 周五晚上, 他在床上看著舊西片, 都是錄影帶. 戴著耳筒看, 以防吵醒母親.

5. 太多電影, 太少時間. 影碟還未計算在內.

6. 今天做了兩件開心事: 吃了味美日式午餐; 回來時買了一件靚餅給同事.

11 comments:

uncleray said...

ha ha, 我是以為你是第一類女士tim。

我都想買ipad,但不知在香港能否買書籍雜誌。

不是公主 said...

我都好服個0的人..
我呢個懶蟲上腦0既懶鬼係無可能..
叫我dress up一日都覺得辛苦..

ipad嗎, 我覺得除非你諗住係屋企用
如果會諗住帶出街或者去旅行, 最好都係有埋3G個隻
and, 應該下一次update會有cam & 可以講到電話。

mad dog said...

uncleray: 好難架, 邊有咁好閒情. ipad, 不過我唔會鍾意咁樣睇書...

不是公主: 我都幾懶架, 尤其是星期一, 通常都著到幾求其吓, 是是但但搵件衫就算. 有時要心情ok又一早諗定著咩先會刻意少少. ipad, 如果屋企成日用, 我驚頭膊又有問題架喇... 要諗諗... 同埋唔知會唔會好熱.

Echo said...

Ditto with Point 1!!! Never know how do those gals can keep themselve so glamourous all the time! It's a very tiring thing to me to imagine it!

mad dog said...

echo: yeah, they must have a good collection of really nice clothes plus the time to mix and match.

不是公主 said...

慢慢等啦, 總之蘋果野就唔好急..
我等佢下一次update算...

同埋最新消息, iBook Store根本無諗住係美國以外0既地方推出

mad dog said...

不是公主: 聽咗唔少iPad嘅弊處, 宜家係, 我係咪好想多一件玩具咁囉 :)

Echo said...

And the energy + the heart & the mood as well. :-b

Anonymous said...

我公司都有一個外貌不算出眾, 但差不多每一日都穿得花枝招展的女子, 佢話要保持競爭力喎... 我? 日日都是黑白藍灰, 快呀... 有時間都用嚟瞓啦, 何況個部門都無靚仔...

Anonymous said...

did u watch the 60+ of last nite? penelope cruz said she picked her toe nail off for ballet in the past... passionate but so horrible...

mad dog said...

echo: yup!

anon: 黑白藍灰, 我都係呀. 不過我公司果位都係深色系列多, 但係好"去飲"/party look架日日都, 非常佩服. 可能營業部啲人習慣係咁.

anon: no i missed 60 mins+, picked her nail for ballet?!?! ouch! i only know all professional ballerinas dun have nice looking feet and toes. i saw cruz's ballet photo though.