Pages

Monday, January 11, 2010

走幾場

原來母親已經說過多次了, 怎麼我好像未聽過的? (二姊說都聽過多次了)

就是當年她和父親拍拖時, 喜歡從油麻地走路到荔園. 我問: "吓? 咪行幾個鐘?"

"拍拖嘛, 大把時間, 咪慢慢行囉!"

"我地仲一日睇幾齣戲, 試過兩齣或者三齣添呀! 睇完一場又跑去趕第二場."

原來一日走幾場是遺傳來的! :)

(image from jupiterimages.com)

4 comments:

Anonymous said...

好sweet!好cute!!
最喜歡聽上一代的人說故事,他們的故事總比現代的愛情故事溫馨得多!

真好,妳有著一對恩愛的父母!!

mad dog said...

gwenzilla: :) 因為我媽有個好浪漫嘅老公.

媽媽阿四 said...

我都試過由佐敦走到長沙灣,跟住搭地鐵。

mad dog said...

媽媽阿四: 行咗幾耐呢?