Pages

Wednesday, November 25, 2009

Eye Cream

相信大家都有留意消委會做的eye cream測試, 有網友說屈仔的Olay都售罄, 預料得到. 還有Nivea. 如果消委會都測試其他品牌, 如我用過或仍在用的品牌便好了.

曾用過: Sisley, La Mer, La Prairie, Bobbi Brown Extra Eye Balm, Bobbi Brown Extra Eye Cream, YSL Age Expert(仍在用, 早上), Clarins, Ultraceuticals, Clinique等等. 各品牌都不錯, 個人覺得Bobbi Brown Extra Eye Balm真的有效, 不過油性皮膚可能會覺得太油膩會出油脂粒, 不過它勝在比Sisley便宜. Sisley也是比較出眾. YSL已是第三支了, 因為價錢相宜又不錯.

大家用過什麼有明顯效果的品牌呢?

另外值得一讚是Estee Lauder的Stress Relief Eye Mask, 一盒十對都只是二百多元, 有效!

表妹快生日了, 上次問她喜歡什麼, 閒談間才二十出頭的她已投訴非常擔心有眼紋. 想了想, 不如買眼霜給她作禮物了. 唔, 買哪個品牌好呢?

近日剛用完第二樽Aesop Parsley Seed Anti-Oxidant Eye Cream, 朋友推介, 都喜歡, 不過很有效嗎? 不太清楚... :P $600一樽(10ml), LC卡有九折.前兩天在想又試什麼品牌或買以前用過哪隻時, 決定買這支Ren Anti-Wrinkle Eye Cream. 數年前用過英國品牌Ren的serum, 很喜歡, 那時香港還未有得買, 好奇上網發現從英國訂回來的. 現在Harvey Nichols和Joyce Beauty都有counter. $440(15ml), Joyce Beauty或LC卡有九折, 抵! 用了兩天, 未知效果如果.

8 comments:

虎茶 said...

我都係用aesop, 價錢合理, 而且效果也好.

Ren既mask用過兩支, 鍾意! 有效! 反而有啲好死貴既serum都未有佢咁好呀. (果支M Lab, 又貴又搞到我nose敏感發作呀!)

mad dog said...

虎茶: aesop幾好, 我宜家用緊佢一隻moisturizer同serum. 上次化妝小姐叫我買埋rose serum, 下次先. Ren真係幾掂, 琴晚搽完eye cream今朝起身都仲好潤!

虎茶 said...

Aesop邊支moisturizer? 我都正想要入貨呀!

虎茶 said...

仲有Ren香港mark up 好多. 有少少肉痛.

mad dog said...

虎茶: 我用緊係Aesop Camellia Nut Facial Hydrating Cream. 搽完有少少"立". Ren mark up好多呀? 不過都平過好多品牌. $440有15 ml eye cream算係咁, 九折咗都唔洗$400.

brownie said...

好多好多年前幫襯莎莎一個姐姐,佢有俾個valmont eye cream sample我用,好正,但好似成千銀…

mad dog said...

brownie: valmont好似價錢同la praire差不多. 但係係咪比較適合成熟啲嘅皮膚呢?

brownie said...

我諗唔會掛,我試的時候還是二字頭?