Pages

Saturday, March 25, 2006

我欣賞的美女

之前說過我眼中的俊男, 不如今天說說我欣賞的美女. 女人對美女要求當然比較挑剔, 即使是漂亮得顛倒眾男士, 在我們女人眼中都不值一提. 娛樂界美女雲集, 但她們的醜聞及個人品格每每令人反感. 是美女但我不欣賞的有許多, 例如章子怡, 張柏芝. 有些則不是什麼驚豔純色佳麗, 但她們的電影我就齣齣都有看.



Natalie Portman
(以色列人, 小時移居美國華盛頓再搬到紐約, 在"Leon the Professional"中已開始注意她)

Gwyneth Paltrow

(不是驚豔那種, 但就是對她印象不錯, 她的電影我都有看)

Meg Ryan
(又是看齊她的電影)

Lindsay Lohan

(美少女, 在"Parent Trap"中開始被注目)

Elyse Sewell (final three of 1st "America's Next Top Model")

Rachel Weisz (英式美女)

張曼玉 (港式)

宮澤理惠 (日式)

沈銀河 (韓式)

鄭麗媛 (韓式)

8 comments:

imak said...

美女...好難評, 因為不單論樣子, 還有人品性格談吐品味......

中國人女星中就只有張曼玉.
外國人女星中就只有nicole kidman
日韓......無!

她兩位論樣子都不屬於驚為天人, 但她們都很有特別的氣質. 最近, 我覺得isabella 都好靚好pure, 但她還是少女, 未有她的個人風格味道.

Anonymous said...

Elyse is also my favorite~
另最近喜歡 OC 的 Mischa (唔知有冇串錯呢..),韓星獨愛宋慧喬。

mad dog said...

chaxiubao: i read her blog since last year too. i like her look. and yes, heard that lindsay lohan admitted she did drugs... teenage girls are like that lah. she turns 20 this year right? that jap girl? forget her face. u seem to like natalie portman a lot boh (you wrote abt her a few times on your blog!)
kitb: haven't seen OC, people said it's good.

TCA said...

我特?喜?Kim Basinger, Helen Hunt , 李英?.
all the auntie type.死啦!

aulina said...

我鍾意英式美女:Catherine Zeta-Jones, Elizabeth Hurley.

港式:其實伍詠薇都好吸引

mad dog said...

ha, everybody has his/her own taste. :) to me, nicole kidman is not pretty at all, catherine zeta-jones is not fine enough (and get fat easily). elizabeth hurley, not bad, but i like weisz more. helen hunt a bit too old, and 伍詠薇... :)

Anonymous said...

mad dog,OC真係幾好睇架,我頭幾集都覺得有D無聊,點知後尾睇上癮,已經追到第三輯lu~

你搞到我都想寫下我的俊男美女...呵呵

mad dog said...

kitb: sure, go ahead! :)