Pages

Thursday, September 24, 2009

電話交談障礙

有時發覺自己有"電話交談障礙". 下午姨母打來, 問到我們的物理治療師搬了新址一事, 因為她也收到電話短訊.

然後我答了之後便不知道再說什麼了. 語塞.

難怪友人都說不喜歡打給我, 因為總覺得我不喜歡在電話上談天. :P

6 comments:

Echo said...

yep, u don't sound 'too friendly' over phone. LOL.

uncleray said...

咁我同你有d似,在電話中好"倔雷除"的。

CC said...

我也是. 對著電話總有點語言障礙, 大概是因為總在分心做其他事情.

Karelian said...

我個人就認為人愈大就愈不喜歡用電話與友人談天。
煲電話粥高峰期是我的中學時期,可能日子過得無聊卦。

c.r said...

我現在也是……可能小時候太愛煲電話粥,把quota都用完了。

mad dog said...

echo: oops... 死喇... :P

uncle ray: 哈哈! 所以搵我都係sms/email/msn/blog總之都係electronically好啲... :P

鄧: 係咪港人嘅通病呢?

karelian: 煲電話粥我係好少好少架, 通常都係拍拖先會, long distance更甚, 其他一般電話粥係完全唔會煲 :)

cr: 都起碼煲過吓吖. 點解呢宜家? 懶?