Pages

Friday, June 13, 2008

電話攻勢

某男性友人有多次拍拖經驗. 現在當然已上岸. 說到他的溝女技巧, 他說他最愛電話攻勢. 不過我說不是人人合適. 又, 假如對方對你沒有好感, 很容易變成反感.

他說, 他會早上一次, 下午一次, 飯前一次, 睡前又一次. 每次都成功喎.

不如問問各位打電話給人和接電話的, 你同意不同意?

我是不喜歡打又不喜歡接一天多個電話的女人. 當然, 如果愛死對方又另作別論. 現在假設的是, 你未知對方對你感覺如何.

18 comments:

nikita said...

我本身不喜接電話, 若遇上電話攻勢, 必定除名。哈哈。

Anonymous said...

nikita: 當接唔到囉呵? ha!

Tessa said...

哈~ 我剛遇到呢個問題,我選擇唔聽!

michelle said...

我認為,女人們心中有數,要喜歡的任何攻勢都成,不喜歡的打不打電話都不成囉,哈哈 :D

c.r said...

哈哈哈。我也很討厭講電話。會不接,或者乾脆就關機。

Anonymous said...

如果愛死對方又另作別論>>同意!
當然是看喜歡對方與否.
個人認為, 表示好感的話, 一天一個已經足夠.

愛美 said...

贊成喜歡的任何攻勢都成,不喜歡的打不打電話都不成

mad dog said...

tessa: 我琴晚都睇咗你果篇 :)

michelle: exactly!

cr: 不過email/msn我又可以嗲好耐架噃. :)

閒遊: yeah, 一日一個夠哂sweet. :)

愛美: 絕對係. :)

Anonymous said...

我見D 女同事 有事相求 都係電話道加D好嗲嘅尾音
例如 哩 𠵱 嗯 之類
同常都如願以償
試下啦

Anonymous said...

I prefer SMS rather than phone call. It is annoying if i take so many calls! but SMS are sweet and it wont be too annoying to the receiver!

Yep, u r right, calls may not work for some females!

Anonymous said...

最緊要受。受就乜都得,否則乜都晤得。

Anonymous said...

eeeason: 你識埋啲騎呢人啫... :P

kajie: yes, i prefer sms too!

uncle ray: 都係

Anonymous said...

其實一樣嘢,女人對你無好感,你做既只會變成滋擾. 尤其係對一D唔中E講電話既人.
曾經有人話過:
when u hv romantic feelings toward someone, stop listening to wat he says but pay attention to wat he does.
好岩既一樣嘢, 男人得把口...係無用!

Anonymous said...

peg peg: 贊成! :)

Karelian said...

如果個女對男方有好感的話,乜攻勢都得啦~哈~~~

墮天使 - 祥 said...

看樣子,只要對方有好感,甚麼方法都行喔。

admin said...

我諗電話攻勢岩D「舊時代」煲粥人啦... 我都覺得SMS有效D,因為夠曖昧;去過有focus group,有人話私人手提電話每月1000分鐘通話太少,下...

mad dog said...

墮天使: 對啊!

maki: 「舊時代」煲粥人hahaha! 我從來都唔係煲粥人. 我有1600mins, 都唔知點用, 已經唔飛線!