Pages

Thursday, June 19, 2008

Aqua










這是今年的生日晚餐. 二姊揀的Aqua. 當然是Aqua Roma, 因為有靚海景, 還看到幻彩詠香江.

不知怎麼, 原來整晚都在吃魚及海鮮. 名稱都忘了, 有海膽壽司, 三文魚伴茄子, 海鮮risotto, John Dory(魚), 都非常不錯.
甜品叫了兩個platter及一個朱古力dessert with hazelnut icecream(那個雪糕是放在tart中的, 超好味!)
價錢當然是酒店價, 因為好多成去咗個海景度.

是晚唯一不滿意是太趕. 原來這裡有規定是每枱兩小時. 聽聞有人來光顧, 還有15分鐘, 想叫甜品, 但那個甜品需時20分鐘, 侍應對客人說不可以叫那個甜品... wow...

其實兩小時是足夠的, 不過主菜是上得非常趕, 根本沒那個必要. 7:30pm抵達, 8:20pm已吃完主菜...

要一提是cocktail. 我們每人都叫了一杯. 我叫了一個HK Magazine極力推薦的Lychee Martini. 真的不錯!

Openrice連結
地址: 尖沙咀北京道一號29樓
電話: 3427 2288

6 comments:

Anonymous said...

Aqua現在要限時?有冇攪錯!

Aqua的價錢不平,限時限刻非常反感

Anonymous said...

好開心唷~羨慕~

冬冬 said...

呢間我都去過。。。

如果你講英文service會好好多架。

價錢。。超~~~~~~貴!

mad dog said...

clubeddy: 係呀, 枱枱兩個鐘佢一晚咪可以做兩輪囉起碼...

karelian: :) thanks.

冬冬: 咁無拿拿做乜我要響香港講英文喎, 唔啱嘛, 我又唔係同鬼嚟食. :) 價錢相比美國其實咪差不多, right?

愛美 said...

我上次訂了窗口位, 覺得唔係幾好坐.
不過環境好靚

mad dog said...

愛美: 窗口位好似好迫, 我地坐上邊.