Pages

Monday, June 23, 2008

騎呢+無聊

近日喜歡瀏覽thisnext.com, 好些新奇發現.

認識的朋友都愛實際, 很少再會買什麼無聊又浪費的禮物. 不過偶然收到這些無聊東西得啖笑也未嘗不可.

Personal Valet Pouch: 不過睇見都煩, right?
Hand Soap: 得啖笑, 用兩次手指都甩!
Pebble Rug: 都好噃, 可以喺屋企踩吓, 免費腳底按摩
GelaSkins for iPod Touch: 都幾靚
Flexible Chromatic USB Hub:
USB Heated Gloves: 嘩, 見到都熱!
Emoticon Transforming Stamp:
USB LED Beverage Cooler:

4 comments:

Samuel said...

還記得無數年前有套戲
提及過「太陽能電筒」這東東
用法是找另一個電筒照住
讓它得到能量就有光了… XD

前陣子經過某大商店
真的見到一個賣頗貴的

admin said...

提外話...林燕妮雖然被塑造成一個勢利難頂女人(小時候所認識的是這樣...),但佢寫D野真係幾好睇,這就是文字功力的威力吧...

Anonymous said...

samuel: 咁得意?

maki: 唔, 我細個睇又唔太覺得佢好勢利, 佢家境咁堅難怪佢咁. 我捧佢場好多年啦.

Samuel said...

得意到我差d就買左
但最後我意志同我講
阿Sam, 咪無聊啦
結果放返低喇~ Yeah~