Pages

Tuesday, April 22, 2008

追女仔 (part one)

在twitter上與網友閒聊, 我說做男人好, 因為男追女不難. 有男網友非議, 叫我寫一篇大全. 我又不是男人, 不如找個頗多經驗的男性好友幫我寫好了.

我作了點提問, 給他一個範疇, 是關他說"費事離題比你(門小)啦"(我說: 俾我XXX... 你預咗架啦)

1. how to approach a pretty lady, what if she rejected u a few times...

靚女拒絕追求者係佢地嘅"條件反射" no problem!
但係佢地都有弱點
靚女通常得罪人多, 多仇家, 容易因俾人講兩句閑話就hurt到
大可以捱下義氣, 做佢嘅出氣袋
個point係, 比佢講多d野你聽
佢仲理你, 即係ok, 仲有friend做
咁要放長線, 做住friend先
多D communication
"知己知彼"

喺佢最低落嘅時後, 你嘅chance就最大
當時, 你會最容易接近佢嘅
Part two陸續有來...

18 comments:

Anonymous said...

不如寫下追男仔仲好啦~~ 哈哈哈~~~
btw,twitter好似好好玩咁喎...

Anonymous said...

小蓓: 追男仔... 我唔曉喎... 你寫吖. :P
twitter, 係呀, 你都嚟吖, 等你!

Anonymous said...

呢輪好懶用腦寫文...
blog-stipation...haha~
登記左twitter啦,好似msn咁咋喎...

Anonymous said...

小蓓: 都係架... 咁你follow啲識嘅bloggers, 就變成吹水網架啦. follow我吖! :) (or give me ur user name) (另, 我都係blog-stipation, 所以咪搵friend客串吓囉. :P )

Anonymous said...

嘩!!!咁快俾你follow到我既!!!
我都唔係太識玩...:p

Anonymous said...

"喺佢最低落嘅時後, 你嘅chance就最大"

從前, 我都有在這裡講過: "趁佢病虜獲其芳心"

mad dog said...

小蓓: 開頭我用嚟自用, 點知越來越多bloggers加入就變咗吹水勝地. 當然唔好人人都俾佢follow啦, 好多騎呢人架...

章魚番薯: 你是男乎?

Anonymous said...

i remember an old song from george lam which said:

if you wanna be happy for the rest of your life/ don't you pick a pretty woman be your wife/ so for my personal point of view/ get an ugly girl to marry you.

Anonymous said...

uncle ray: 咁慘呀... 不過我諗個個男人都希望有生之年可以成功追到個靚女一次嘅...

Anonymous said...

張相片好Match ar!hahaha..

mad dog said...

karenleeka: yeah. r u the karen that i know??

Anonymous said...

mad dog, i absolutely second 小蓓's idea!

Anonymous said...

mad dog, maybe you can invite your male friend to give some recommendation on 追男仔 from a guy's perspective ;)

but true, it's very easy to break when you are down... especially when you are sick and don't have family around.

mad dog said...

janice: ha! 咁我叫佢得閒又整篇先!

Karelian said...

karenleeka = Karelian
Sorry, just a typo. :P

Anonymous said...

追男仔呢個topic好玩呀!!!雖然我唔係太接受追男仔...:p

Anonymous said...

karelian: i c.

小蓓: 我追緊稿架啦. :)

Anonymous said...

追男仔? 追邊類形嘅男仔呢?