Pages

Friday, April 18, 2008

又男又女

看五師兄這篇"《假如我是男女》後記", 我也來一篇討論一下.

看了眾人寫的版本, 都是男bloggers寫得較多, 亦既攪笑又荒謬. 或許男人真的不太好做, 大家都希望/寧願做女人, 所以有這個現象? 記得有blogger曾在網誌sidebar攪了個poll, 問如果有下一世, 你想做男人抑或女人, 大部份都答女人, 不論本身是男是女.

網友的文章, 或多或少都看到大家對另一性別有點期望及誤解. 真是"Men Are from Mars, Women Are from Venus." 或許我們都需要這些期望及誤解才可以相輔相成, 繼續糾纏.

看看自己寫的那篇. 發現其實我們一直都在傳統的框框下成長. 好些對異性的標籤期望, 都是改變不了.

原來如果我是男人, 我會認為一定要主修一些實用一點的學科, 電影... 太夢想吧. 心理學可能實在一點, 不過要一定讀上去, 要做到專業為止. 現在做女人, 你要我投身金融界, 打死我也不願... 不過如果我是男人, 原來我會迫自己去做... 你說做男人多慘.

做男人唯一的優勢就是愛情. 不是麼. 這個又是受傳統思想影響. 我們的成長及教育, 令我們都一直認為女人不可作主動. 所以我會覺得做男人可以主動, 情場會較得意, 年輕時可更輕狂, 更多采多姿.

23 comments:

Anonymous said...

老實說,男博客寫得搞笑些。

Unknown said...

老實說,我一早也希望告訴一眾女士不要妄想。眾女士的覺很用心將自己的願望(奢望)說出。

老實說,男士較搞笑,因為我們知道這只是一個妄想……

Anonymous said...

The crunch cake at One Bar is very jeng!!

Anonymous said...

The crunch cake at One Bar is very jeng!!

Anonymous said...

readandeat: 亦好賤. :)

五: 夠荒謬.

lemon: crunch cake, sounds good.

Anonymous said...

女人都可以做主動架 !

梁巔巔 said...

梗係做女正 la! 尤其是喺 HK!

喺 HK 做女, 真係好正 ga! 睇阿大妳就知! 成日為所欲為發花癲作威作福.....

梁巔巔 said...

"女人都可以做主動架 !"

啤啤熊好嘢嘞! 我可以好肯定妳直頭全攻型!

mad dog said...

Din: Larn返嚟啦?!

梁巔巔 said...

^~

Anonymous said...

做女,進可攻退可守架。好好利用呀....嗚~

imak said...

做女人好咩? 各位男士都以為做女人好d, 唉......做靚女就話好姐, 做豬扒有咩好呀?

Unknown said...

@imak 做女人起碼還可以有機會靠靚(如果有條件的話),做男人就連呢個 option 都冇!

Anonymous said...

也不是所有男人在愛情中也有優勢。

imak said...

師兄此言差異... 男人靠靚仔都揾到大$ ga! 你睇阿碧咸幾巴閉ah!!!

mad dog said...

lewis: ha!

imak: 女人多方面都著數啲嘅. 除咗易老同情場難攪少少之外.

五: 有啲男人都可以靠型架.

uncle ray: 起碼可以自己揀嘛.

Unknown said...

嘩!明星咁就梗係 sell 樣!

我講既係普羅大眾!你唔好話靚女冇著數!

imak said...

師兄... 請看博友無限兄的post, http://mugen-c.blogspot.com/2008/04/russell-wong.html
你就知靚仔都好著數ga! 不過當然無靚女咁多啦!

梁巔巔 said...

"你就知靚仔都好著數ga!"

係啊!!!! 我最清楚!

但係亦好煩嘅~

"不過當然無靚女咁多啦!"

又唔係喎! 我經驗話我知仲多著數過靚女噃!

mad dog said...

Din... 你就行開啦唔該...

Unknown said...

Din,你咁樣講,我好明既!我就係最憎你呢D靚仔過我的人搶晒我地呢D普通人的機會!搞到我地冇定企!!!

講笑咋!你又點會靚仔得過我丫?

=p

anyway,welcome back to the real life。

梁巔巔 said...

Heee heeee~ 過兩日打畀你, 出嚟飲番杯.

Unknown said...

MD:「看了眾人寫的版本, 都是男bloggers寫得較多……」 呢句其實未必岩。So far 我的統計多是女多過男。

As of today,有24女,22男在我的 list 內!