Pages

Monday, April 07, 2008

小總結

為期二十天的電影節看了三十七套, 來個小總結.

最喜愛的:

Beneath the Rooftops of Paris 巴黎屋簷下
I Served the King of England 英皇御准: 侍應回憶
Before the Devil Knows You're Dead 賊兄弟連環劫
Loners 迷失的波希米亞
The Home Song Stories 意

也喜歡:

You, the Living 人啊, 你為什麼
Paranoid Park 迷幻公園
The Band's Visit 警察樂隊來訪時
Nightwatching 林布蘭的夜巡
The Secrets 密禱
Erik Nietzsche the Early Years 少年尼采讀電影 (要再睇, 因為miss了一半)
Once 一奏傾情

6 comments:

黑金魚 said...

I Served the King of England: 對我o黎講,絕對係意外之選 :) 如果唔係朋友仔突然搵我一齊睇,就會miss左套正片喇~

mad dog said...

doudou: 你係堅仔個friend? 係呀, I Served the King of England係我今年最enjoyable嘅一齣.

gary said...

我都鍾意 賊兄弟, 意 同 Once

btw, 上似同你講既 水母人間 下星期五有線做

gary said...

sorry, 應該係今個星期五至岩...

mad dog said...

gary: thanks! 記得就錄低先. :)

黑金魚 said...

係呀係呀我係堅仔既朋友,不過呢....我平時用開既名叫黑金魚 (blackgoldfish) :P