Pages

Tuesday, April 15, 2008

閒聊

喜歡紫色. 是近年來最喜歡的顏色.

它沒有紅的搶, 又比粉紅突出. 不太造作, 不太刻意, 卻又給人不可抹掉的印象.
想起電影"一一"裡女兒種的那盆紫羅蘭一直都不開花. 個個同學那盆都開得燦燦爛爛, 老師說太悉心料理太多水, 花會不開. 物極必反, 這個道理自少就應該學曉.

做了幾十年人, 這數個星期應該是我一生中聽到最多危疾及死亡的消息... 有點吃不消.

友人在msn上提我, 數數有什麼值得高興的事. 前兩天已看了去年八月自己寫的"因為... 所以美好"了.

我不喜歡我的指甲, 從來都不漂亮. 即使留得長長塗了甲油都不漂亮. 所以不會留太長, 亦很少塗甲油. 指甲亦不太健康.

看這個網頁"從指甲推斷你是否健康?", 我的算是
短形, 難怪容易急躁衝動, 心臟又較弱. 指甲很偶然才有白色斑點, 但近年都偶有幼幼的豎紋藏在甲內, 不是甲面, 是淺啡色的. 不知代表哪個器官不健康了.

8 comments:

c.r said...

驚~我聼日要去做health checkup,好驚……

Anonymous said...

我甲面有直紋,而同你一樣,有時指甲入面會有小小的啡色紋,而且我不嬲都冇甲半月的 (只係得拇指有少少)

mad dog said...

cr: 咁又唔洗驚. :) 做body check係好事.

blackgoldfish: 甲半月? 底部白色果啲? 係呀, 都係得拇指有咋, 其他手指要挫到好低先見到!

Anonymous said...

我穿柴色衫會特別精神架~wakakaka

Anonymous said...

喜歡紫色的意思是你會穿紫色的衣物?會用紫色的物品?抑或只是喜歡呢?

不過紫色都好多種,不知MD你喜歡的是怎樣的紫色,我比較喜歡灰紫。

mad dog said...

karelian: 我又係好多紫色衫! :)

閒趣: 喜歡, 偶然都著紫色架. :) 好多紫都鍾意, 不過唔好太搶同豔就可以.

c.r said...

紫色襯咩色先好睇d呢? 我都冇紫色嘅衫。

Anonymous said...

cr: back or white loh.