Pages

Monday, April 21, 2008

無聊

有時半夜三更唔瞓覺有咩好玩?

一堆買咗未用嘅化妝品都可以玩一大輪架...

(呢篇擺明呃食/位)

11 comments:

Anonymous said...

試粧其實好花時間...provided唔想爛面的話,潤膚打底上粧落粧清潔再潤膚...幾十樣野要搞...

aulina said...

咁你玩咗咩啫?

Anonymous said...

cosmicrays: 我無試, 玩吓各樣咁. :) 好似男人攞玩具出嚟睇吓咁.

aulina: 拎出嚟玩一輪咋, 無化上面. ha.

梁巔巔 said...

無聊~ 呃 post 怪~

不過呀, 日記係咁. 咁先至夠真實呀~

下次半夜三更唔瞓覺, 試吓去廁所, 沖涼或者匿埋喺被竇度用電筒睇書 or 玩隻有熒光嘅錶, 都好盞~

imak said...

唔試上面有乜好玩呀?

梁巔巔 said...

阿大, 下次搽 o埋上面, 化到鬼五馬六, 跟住照鏡, 嚇吓自己, 正呀! 仲有, 跟手叫醒蝶衣兄, hee heee, 嚇 o埋佢, 仲加好玩仲加正!

Anonymous said...

即係好像我有時也把買了的cd拿出來看,摸下佢地,但沒有聽一樣。

mad dog said...

imak: 齋睇吓都好玩吓. :)

Din: 收嗲唔該

uncle ray: exactly! 終於有人明白我. :)

梁巔巔 said...

"exactly! 終於有人明白我. :)"

超~

愛美 said...

我終於買左 YSL radiant touch & 粉底!
真係幾正bor!

mad dog said...

愛美: perfect touch粉底? yeah!