Pages

Tuesday, December 11, 2007

agnés b le pain grillé

去年嚐過它的下午茶, 一直都沒有再光顧, 因為都說沒有一個月前訂位休想可以來吃晚飯嘛.

那天晚上近九時walk in有一張枱.

叫了一個carafe的紅酒二人分, 我還叫了sweet apple cider. 吃的有mussels, 雞及Atlantic Cod. 紅酒一般, cider不錯, mussel不會錯到哪裡吧, 不過我不敢吃有殼的海鮮(腸胃敏感, 不想無端端入醫院), 所以一隻也沒有嚐過. 雞 ~ 差. 有人說那個汁與大X樂的洋蔥豬扒汁沒兩樣. 我那個魚, 賣相是很不錯, 但亦頗難吃...


















薯條及沙律醬是伴青口的.


















西餅是這裡的招牌貨吧, 不時有街外客跑進來買走, 一件$30, 堂吃$50. 當然叫其他甜品試試了.

French crepes with lemon juice是十分味美. Thin apple tart with hazelnut ice-cream也是十分滿分.









結論是, 來agnés b le pain grillé, 都是下午茶來吃或晚飯後來吃甜品好了.

盛惠多少? 十個貴... 兼唔抵. 有嘢送添, 其實我們的賬單未夠那個數目, 不過侍應說也送給我們.

另, 不知道是否多次被人批評這裡服務差, 所以當晚發覺服務比上次來時好了許多, 服務周到.

地址: 銅鑼灣禮頓道111號地下

8 comments:

Anonymous said...

我會光吃mussle+ 麵包, 再加apple tart便夠了.

梁巔巔 said...

呢間嘢 oD店員真係好有禮貌! 我上次去買蛋糕領教過, 好得.

餐廳亦正, 但嫌佢太開揚.

sa said...

曾經有想過幫襯,但後來Bad comment很多,所以再無意欲想試~

mad dog said...

uncle ray: right, mussles + bread + apple tart. coffee is very good too.

Din: 如果你上年嚟, 激到你暈!

mad dog said...

sa: 去食個tea都ok. :)

Anonymous said...

嘩~好味~羡慕~~~
唔知點解,我上次去tea,個waiter竟然同我講英文,都唔知係咪我個樣比較似自由行。

Pinocchio said...

我打波一定經過,不過一直未入過去怕貴,你係咪冇講食咗幾多錢???

Anonymous said...

cr: 自由行佢應該同你講putonghua噃. :)

pinocchio: 咪就係貴囉. 食甜品或咖啡茶算啦下次.