Pages

Saturday, December 29, 2007

氹自己

一向懂得氹自己.

這個月做了許多令自己高興的事. 尤其是因為放大假, 不用上班的日子, 很多思想的空間, 亦有很多享受的時候. 還有節日氣氛濃厚, 明明應該要節儉卻四出購物, 好像不用付錢一樣!

修甲, 剪髮, 焗油, 按摩, facial, 跳舞, 買袋, 買衫, 去喜歡的餐廳吃東西, 看想看的電影, 送禮物給親朋好友, 見想見的人, 做想做的事情.

餘下的數天假期, 希望有點陽光, 有多點正能量, 因為氹完一輪自己, 好像有點失落了.

21 comments:

aulina said...

放完假返去咁多嘢等住你……邊有得你失落?

Anonymous said...

3: ha! 由鬼得佢lu! :)

Samuel said...

Hello mad dog~
我好久也沒上線了,
原來你換了版面,
整齊舒服的呢~

Anonymous said...

放假緊係要開開心心啦﹗
能夠做自己喜歡的事,見想見的人,真的好幸福﹗
繼續享受餘下假期...

Anonymous said...

samuel: 真係好耐無見! Happy New Year! :)

Anonymous said...

thanks Bear! Happy New Year!

愛美 said...

哈哈, 前兩日忙到發癲, 都要趕去修甲, 因為甲唔可以唔修!

今日OT, 去出去買外賣, 點知入錯舖頭, 買左袋衫返公司!

Anonymous said...

愛美: 我懶修甲, 都係節日氣氛同旅行令我的起心肝又去修吓. 入錯舖頭都得?!

梁巔巔 said...

冇前途

sa said...

呢排我都有做呢d野黎氹自己,但無整頭囉(留番下月先整),氹完自己後無失落,只係有d罪惡感,因為駛左好多錢~ :s

Anonymous said...

Din: why?!?!?!? :(

Anonymous said...

sa: credit card statement未寄到, 未有罪惡感... :)

Anonymous said...

哈哈~
好似我老豆成日話,人生有起有伏,冇可能日日都high嘅。
因爲有失落先懂得要珍惜稍縱即逝的快感嘛~


我每個月最驚就是見到credit card statement。:S

Anonymous said...

cr: 假期尾聲好無mood.

Anonymous said...

人總要久不久氹自己一下, 活得也開心點.

Anonymous said...

uncle ray: yeah!

Anonymous said...

set下一次氹自己的方法,有期待就沒那麼沮喪,例如:
1. 期待&計劃下一個假期
2. 找找一月想看的電影、show
3. 修甲、facial、shopping...

mad dog said...

cosmicrays: 諗起出年有28人假, 先無咁沮喪. 可以失驚無神攞日假去透透! 二三月有藝術節囉... 你呢?

Karelian said...

唔知點解我放假放到開始有點悶了~

Anonymous said...

karelian: 悶添呀? 無噃! 如果仲可以放, 我想放到農曆年添呀! :)

Anonymous said...

Happy New Year!!!!! all the best in 2008!!!!

:)