Pages

Monday, December 10, 2007

羸 書

剛去了英國文化協會拿取我的獎品 ~ 書一本. :) (因為想盡快放上來分享嘛, 所以手機拍得差都不理會了)

就是前陣子的英國電影節, 遞了兩份英文影評(Hallam Foe及The History Boys)去參加這個Film Review Writing Competition, 頭獎沒有我的份兒(是兩張來回香港倫敦的機票啊!), 安慰獎二十名, 各得作者親筆簽名原著一本, 可揀Hallam FoeMy Summer of Love. 兩齣電影我都有看. 我揀了後者. 頗高興啊!
從沒有抽獎運, 是一桌十人有八份禮物我也會抽不到那種. 不過近來兩次於星記買咖啡時都拿到這張問卷receipt. 只要上網完成簡短問卷便獲免費咖啡一杯. 兩次啦! 幾威! :)
好嘢唔好俾佢停!

返到屋企, 補番兩張好啲嘅相先! :)得獎者寫的一篇是"Last Orders".

14 comments:

Anonymous said...

my summer of love 齣戲係咪 emily blunt做架?md你有冇睇過呀?

Anonymous said...

cr: 你睇吓我內文, 緊係睇咗齣電影啦我! 我寫咗review添架: My Summer of Love 夏日午後的初纏愛戀

Anonymous said...

yes, starring emily blunt, very good acting!

Anonymous said...

係噃,好似真係有拜讀過噃,死喇,唔知係咪excel做太多痴咗綫呢?

Anonymous said...

唔記得恭喜你添!
keep住個好運呀~
^.^

Anonymous said...

我意思係呢篇文都有講我腸咗My Summer of Love.
係, 要keep住好運! :)

梁巔巔 said...

祝好運一直嚟啦!

laichungleung said...

The Award of Merits certainly means more than those lucky draws, in my opinion. I am happy for you.

Anonymous said...

:) thx for your message on my blog, yep, i'm back. Thanks.

Will try my best to catch up your articles. Yep, it's my big loss this couples of months I havent come here! :p

Hope everything goes fine with you:) please take good care and keep on writing good articles!

Anonymous said...

Din: 多謝! :)

lai: yeah, award of merits... i was thinking how many ppl actually took part in the competition... maybe just 21? ha! thanks anyway!

thanks kajie!

aulina said...

原來有簽名架???嘩!!!好殘眼呀!!!

mad dog said...

aulina: 哈哈! :)

Anonymous said...

did u put up ur winning review here? if not, pls....

tks

mad dog said...

pk_: mine only got award of merits... 唔獻醜啦, 我覺得寫得好嘛嘛... :)