Pages

Thursday, December 06, 2007

腌悶

腌悶, 就是今天的心情.

沒有動力. 其實是頗自由的一天. 英國同事放大假, 工作量雖不算多, 下午更溜了出去吃個閒情午餐, 其實順道要去Urbtix拿我在電話上補訂的Arts Fest門票. 然後又買了門票捧兩位舞蹈導師的場.

身心都有點疲倦. 真的要早一點睡. 或許因為連續跳了兩天舞吧. 昨晚更老遠走到另一處上課, 累上加累. 幸而近十年上班都不雖長途跋涉, 舟車勞頓我是會死的.

今天真的沒有什麼想寫. 希望不會悶壞大家. 沒有寫的動力, 沒有想的動力.

現在應該是撻在沙發上發呆一會再去睡的時候.

點解咁腌悶? 呀, 係咪因為親戚就到?

剛才玩了差不多十個電影問題遊戲, 荷李活電影, 好些都只得很低分.

床上一大堆乾淨衫... 短褲起碼五條, 都是家裡穿的, 有穿過一天, 有穿過兩天?(那不算很乾淨吧?) 每天回來都要找短褲, 所以一床都是褲.

噢, 很少見我在這裡寫些無聊透頂又不知在說什麼的話吧. 我想, 是時候關機了. ZZzzzz

8 comments:

梁巔巔 said...

"現在應該是撻在沙發上發呆一會再去睡的時候."

唏! 直頭撻上去床瞓啦!

怪人~

"所以一床都是褲."

yeeeeee~~~~ 污糟兼嗱渣!

"很少見我在這裡寫些無聊透頂又不知在說什麼的話吧."

成日噃~ :P

但好睇 ar! ^~

"我想, 是時候關機了."

一早應該去瞓 la!

*****************************

硬係覺得妳呢排有 oD唔妥....

Anonymous said...

腌悶是有傳染的?這兩天大家都在喊悶。
親戚到係會鬱住鬱住架啦,早D瞓精神好D心情都會好D。:)

Anonymous said...

I also kind of lost the motivation on blogging in the past week....

Green Rabbit said...

無獨有偶,最近好多人(唔少係bloggers)都有此腌悶感覺,莫非是年尾症候群?

Anonymous said...

Din: 最後都真係拖吓拖吓四點鐘爬上床... :) 呢期? ok啦, 緊無你咁sweet啦.

cosmicrays: 係明明應該開心去食吓lunch又準備去旅行都咁腌悶... 唉...

uncle ray: so should we do some group writings/ tagging??? boring ah!

green rabbit: 因為年尾? 唔知噃, 我年年宦最開心宦都應該係十二月架... :(

Anonymous said...

係呀
多數m 黎之前o個10日開始就會情緒低落,做咩都無心機架勒
我成日都係咁

Anonymous said...

lemon: 十日咁慘? 咁我地一個月有幾多日心情好??? :(

sa said...

我都好腌悶........

近排好無耐性,返工時時都想發火...