Pages

Saturday, December 29, 2007

容我自戀

人總有點自戀, 分別在於多與少.

有人喜歡在facebook放了一大堆搔首弄姿的近照, 一副搵佬溝的姿態. 看了, 不禁一呆, 乜事?!

我也有自戀的時候. 不過我絕不會拍那些照片.

只是, 晚上上跳舞課時, 找到一個不錯位置, 面對扶把時, 可以藉著窗子的倒影看到自己整個背面(全身). 然後發覺, 雖則近日吃得多了, 也希望可以減到八磅左右. 不過原來我仍然頗fit! :) 哈! (and I really have a nice butt! :P)

加多句無聊嘢: 上圍size普通也有好處, 就是可以穿一些有pat的背心加外衣, bra也可以不戴便跑上街, 一樂也! :)

(對, 我久不久就會發癲!)

14 comments:

Anonymous said...

總會有這樣的,
有時也會對著鏡子照看眼睛,
雖然我的眼睛根本就是一對賊眼......

sa said...

我都好希望瘦到唔駛戴bra出街~

Anonymous said...

middle: 賊眼, hahaha!

sa: 你有料啫... 唔洗戴都未必一定好瘦. :)

愛美 said...

我也喜歡做瑜伽時, 在倒影看自己靜止某個動作的模樣 ^^

Anonymous said...

我的肥瘦標準每況愈下,就是愈來愈狹窄、苗條、纖細就是fit囉

哈哈..但願有一天我也能說句:我好fit

mad dog said...

愛美: 照鏡事小, 覺得自己唔錯先係自戀. :)

miffy: 我當然希望再減八磅啦! :)

lu said...

哇哇哇...你真係唔使再減o架嘞boh...

Anonymous said...

lu: 肥呀... 今日睇醫生上磅, 嚇死. (點解佢個磅同我屋企果個永遠都有出入???)

cheryl said...

你係唔係講緊我呀???????

哈哈哈....

不過我認O架

頂你都係唔俾我入去 =P

喂,又轉工喇我

梁巔巔 said...

"上圍size普通也有好處, 就是可以穿一些有pat的背心加外衣, bra也可以不戴便跑上街, 一樂也! :)"

:O

.....

咁咪即係..... 冇!













咪 X! ;P

Anonymous said...

cheryl: 邊度唔俾你入去??? 你轉工單嘢, 我知啦... :)

Din: 我覺得有咪得囉! :)

Pinocchio said...

>一副搵佬溝的姿態

好笑! 
我見過有個女仔係自己個facebook有一張坐係浴缸自拍...超攪野

Anonymous said...

我自戀也自卑~

mad dog said...

pinocchio: facebook睇到好多嘢.

閒趣: 人人都有少少自戀&自卑