Pages

Saturday, April 24, 2010

Tutu

芭蕾舞的tutu我真的沒穿過, 亦從不"恨"穿, 太女人了, 很難想像要我穿這樣的紗裙, 即使小時候習舞也沒想過要穿tutu. 那時只參加過芭蕾舞學校一次的正式舞台表演, 穿的是character dance的裙子, 是什麼匈牙利舞, 鞋也是character shoes, 是金色的! yuck...

這兩年都流行tutu fashion, 在櫥窗也見過了.

二月左右在Harvey Nichols的女鞋部, 便見到Repetto的tutu, 當然還有Repetto flats啦.
冬天時見過Juicy Couture的櫥窗.
其實去年二月我也在As Know As買過一條尾尾是少少tutu樣的黑裙, 當然不是那麼誇張的, 好像只穿過兩三次.

原來tutu在夏威夷語中解作grandmother (source).

看看巴黎的Repetto店子, 多漂亮!

名人和她們的芭蕾女兒.

Marilyn Monroe in tutu.

5 comments:

Cooking Meow said...

原來佢叫tutu..
真係宜家先知呢..

成日都想買對repetto
可惜repetto0既平對鞋絕對唔岩我..
我隻豬腳應該會撐到佢變晒形

有"跟"個0的香港又好似好少見...
同埋香港好似無咩色揀...

(你講tutu, 我講鞋添 XD)

The Man Who Loves Everton said...

i think you'd love the movie, la danse: the paris opera ballet.

mad dog said...

Cooking Meow: Repetto flats都唔舒服嘅, 鞋底太薄喇. 有踭嗰啲好多個樣都麻麻.

Everton: i saw it at hkiff and i dun like it. :)

gar~* said...

上次去巴黎我都有去到repetto度啊, 有位職員 (店長?) 賣相好似電影入面o個d地獄芭蕾舞老師~ XDDD

mad dog said...

gar: "地獄芭蕾舞老師" haha! 睇怕要經營Repetto都係"行內人"喇 :)