Pages

Saturday, October 17, 2009

本來沒打算post上來的, 但相信大家都有看到電視新聞, 聽這個女醫生打電話問曾特首樓價問題.

女醫生準備和律師男友買樓結婚, 卻說沒錢買樓.

和幾位網友在google reader上談論一大輪, 就只搬我說過的上來:

無人叫你一出嚟做醫生就想買貴樓架... 大佬, 香港3mil樓下樓盤好多, 買到幾大買到邊區咪住囉... 香港樓市死大家一齊死...

... ... 屋企唔幫咪租住先囉, 人地外國18歲後個個都係靠自己, 無錢咪住trailer park囉, 同人share apartment囉, 咩事啫... 醫生律師一定要住半山呀?! 好巴閉咩... 人地廠家果啲都係住美孚太古城咋... :P

個XX女醫生個口吻似係"我地咁專業"... 一副好巴閉咁嘅聲氣. 醫生+律師點X樣買唔到樓呀宜家? 呢啲叫無病呻吟. 人地一家四口收入得一兩萬點算?!

如果肯儲錢, 唔會買唔到合心水. 身邊朋友個個都係咁.

我都有親戚由細住豪宅大(屋企宜家住house)... 宜家結咗婚都係住大型私人屋苑咋, 都係專業人士.

我想要咁咁咁, 不過乜咁貴架? ~ 咁咪咪買囉. 無人叫你要買prada又嫌prada貴. 買H&M囉. 都係袋啫.

所以我咪等減價囉(名牌袋)... 正價唔捨得買, 咪唔買囉. 個遊戲係咁玩, 無計.

我買名牌袋個年代係幾千蚊有交易... 當年都試過一年買兩三個... 不過自從euro越來越貴, 無一萬蚊都買唔到一個時, 我人工又無幾倍咁上, 我依然只捨得買$5000以下嘅袋... 所以無減價時我係唔再買名牌袋.

樓同名牌袋一樣, 佢咁貴, 你一樣可以話佢根本唔值, 不過依然有人負擔得起, 有人捨得買. 就係咁架喇.

19 comments:

Anonymous said...

個女醫生係在私人定政府工作...
唔該有病千其唔好搵佢....

Anonymous said...

聯興行港女後,相信網友有新的聲討對象...

tofufa said...

People wanting to live beyond their means, this is part of the reason why we got into the housing bubble mess...

Anonymous said...

Are landlords in Hong Kong willing to rent to a bunch of single people? Imagine a 3-bedroom place with 6 bunk beds. It shouldn't be too expensive :-)

Sounds like some young professionals in HK are getting their first dose of reality. It isn't any easier in the U.S either. I know some "fail to launch" 20-something
are still living at home with their parents. I also know some who live in RV or boats. Not an option in HK, haha....

exile

Kempton said...

呢位"女醫生"都為我地帶來咗好多歡笑。哈哈。

cr said...

我覺得既然她覺得醫生好巴閉不如轉行做投行啦,橫掂佢咁聰明,實得架!
咁咪搵好多,又買得起佢想買嘅樓囉...

fter said...

md, How shame on you!

"昨天煲呔上電台接受訪問,有一名任職醫生的女聽眾申訴,她和任職律師的男友置業結婚,可是因樓價大高,也買不起樓,煲呔叫她可以買偏遠地方的樓,「4,000蚊一呎嘅都仲有好多」。

這段對話,童工不少朋友,也議論紛紛。專業人士A說,若堅持要在中環附近買樓,除非你是頂班專業人士,有一定積蓄,否則根本不可能,若非有150萬或以上流動資金作首期,恐怕連一個小單位也買不下,況且,今天年青專業人士,若非從事金融業,又或有家人在財政上支持,要在中環買較新的樓,根本不大可能,不如面對現實,找些樓齡較高的中、上環、甚至西環單位!A也是專業人士,他正居於西環,A說今時不同往日,縱使是律師、醫生也好,也不能不面對現實,要在買半山樓,並非一件容易的事!

B說,從另一個角度看,若連律師、醫生也無法在中環買樓,要像煲呔說到偏遠地方買4000元一呎的樓,那其他人又怎樣?豈不連4000元一呎的樓也買不到?B說,假若有一天連律師、醫生也要「進駐」新界之時,到時新界樓價,又豈止4000元一呎?那其他打工仔又怎樣?難道要搬到深圳住?煲呔是否不明打工仔的困苦?"

http://thosewerethedays.wordpress.com/2009/10/16/%e8%b2%b7%e6%a8%93%e9%9b%a3/

mad dog said...

anon: 唔知道

anon: 相信呢個星期都好多迥響.

tofufa: exactly!

exile: ppl just don't understand big cities are always like this... oh well, i know hk's case is a bit extreme, but it's the same in london and nyc.

kempton: 絕對是.

cr: 佢係唔會有腦去投資喇...

fter: 點解醫生律師要住中環新樓???!?!? 請列出十個原因. 宜家港島連新樓都無乜, 起幾幢俾醫生律師住呀? 上環、西環都有新新地嘅樓,仲想點? 我無話贊成曾生講要佢地搬去偏遠地方. shame on u too...

aulina said...

講英文高級d架呢... 同醫生一樣咁囉... XD

等我得閒又講多d英文先..

d for doctor
l for lawyer!

c.r said...

都怪我小時候不讀書,現在英文也不會。
我跟aulina大聲朗讀一下。
doctor
lawyer!

sherry said...

我都唔信那位聽眾買唔到樓,如果你唔限死自己住半山,港島區有好多選擇︰康恰、藍灣半島、海怡半島都可以,這些都不算偏遠了吧?難道住那裡的人都要月入十萬?
其實我懷疑半山都有很多選擇,唔知現在樓價有幾顛,不過般含道都應該有掛?

mad dog said...

fter: 請看看此文的留言, 很多人都提供不少實質的資料, 例如港燦所說的. 咁如果有日啲醫生同律師都覺得Prada/LV都太貴時, 平民就當然只用無牌子嘅袋架喇... 咁係咪要叫啲公司減價, 等醫生同律師買得起先叫公平? 其實醫生同律師, 都真係已經唔係以前個年代嘅所謂有錢人架喇... 世界唔同咗, 你明唔明啫?... :)

aulina: hahaha!!! :) 笑死我.

cr: :)

sherry: exactly, 般咸道and堅道都仲有好多唔算好貴嘅樓, 落中環都好快. 要好新嘅樓就當然貴架啦right?

mad dog said...

"假若有一天連律師、醫生也要「進駐」新界之時" ~ 呢句越睇越想笑... 其實一向都好多律師、醫生一早就進駐新界架啦, 唔通新界無人病? 新界人唔需要醫護人員? 住港島返威爾斯/北區醫院的話, 睇怕佢寧願死掉... 仲有服務居民嘅私人診所呢? 唔通住中環半山揸車入威院返工? 我諗少啲囉...

聶秀康 said...

呢位專業女士係未外星人?家下做醫生律師真係吾係咁好境如果係初出度就更加!

mad dog said...

聶: 其實外國啲醫生好多都係咁, 未必afford到最好嘅生活質素, 律師我就唔知喇, 可能仍然好吃香.

Anonymous said...

I know a couple who just bought their first home in a lower-medium priced neighborhood in California. He is a LAWYER with the IRS (income tax). They rented a tiny place for years to save up for down payment. Not all drs and lawyers are created equal.

exile

mad dog said...

thanks for the info exile. yeah right, that's life. :)

火羽 said...

喜歡你用名牌袋理論, 我都唔明月入萬家庭點四唔起樓? 佢可能打算買紐約 central park~ hahaha

mad dog said...

火羽: 真係唔知 :)