Pages

Sunday, August 02, 2009

啤酒

相信大家都有留意Obama的Beer Summit. 據報道, 他們揀了Bud Light, Blue Moon及Samuel Adams Boston Lager. 而Joe Biden揀了沒有酒精成份的Buckler Beer.

無聊地想, 我不喝啤酒的, 如果Obama請我飲啤酒, 我可否要求一杯紅酒呢? 相信有點沒有體面, 明顯地白宮專員不會許可.

如果一定要啤酒, 到時又不可不喝的話, 那我可否揀比利時的蘋果啤酒? 有一次在Frites Belgium on Tap(第一次是喝朱古力酒, 第二次試過蘋果啤酒)喝過, 很不錯.

Source:

Obama's Beer Summit: A Bud Light, A Blue Moon & A Beck's (Or A Red Stripe)?

Biden Joins Beer Summit with Non-Alcholic Buckler Beer

What a White House Beer Says About Race and Politics

10 comments:

Pema said...

埃及的啤酒好飲呀 (去旅行時飲, 香港未見過, 有話我知) !

那天去吃德國豬手, 那裡的啤酒好呀 !

好少飲啤酒, 都係幾次...

(噢, 你好像在說奧巴馬什麼什麼, 離晒題添)

mad dog said...

pema: 埃及添呀? 真係未試過. 去捷克時飲過原裝當地Budweiser, 都係唔多鍾意. 德國豬手, 係咪灣仔King Ludwig? :) 我其實都係想講啤酒咋, haha.

BlingBling said...

我也不喝啤酒的﹐ 但印像中喝過一只叫Seoul 是不像啤酒﹐ 不苦的。

另外﹐ 有人曾告訴我喝啤酒能舒緩喉嚨痛啊。。

mad dog said...

Blingbling: 好多人都話啤酒消熱氣, 所以打邊爐或食日式燒肉都最好飲啤酒噃.

uncle ray said...

我最鍾愛都係愛爾蘭黑啤。

mad dog said...

uncle ray: 係喎, 唔記得黑啤添, 好似飲過一次咋, 應該好味過好多啤酒! :)

虎茶 said...

我諗起土炮菠蘿啤呀! 好味

mad dog said...

虎茶: 咦, 有架?

Pema said...

係咪灣仔King Ludwig? :)
yes..

mad dog said...

pema: really wanna try it