Pages

Friday, August 21, 2009

化妝小姐

又是補給卸妝及化妝品的時候. 昨晚到某百貨公司某化妝櫃位買卸妝膏, 這個品牌一向只用其護膚品, 化妝品應該從未用過.

當化妝小姐幫我結賬時, 另一化妝小姐聽到我問有關新lipgloss(其實只是問一下, 根本沒打算買, 只因為第一位化妝小姐遊說我買多一點), 立即拿來數支lipgloss介紹介紹.

我: 一向都只買你們的護膚品, 化妝品真的好像未試過.

她: 化妝品都很好的, 你真的要試試! 你看, 我五十多歲了!...

Wow... 很少有化妝小姐會透露自己的年紀來作推銷! 這個行嗎?

當然, 她的確不像有五十歲, 四十多啦. 不算漂亮, 也有色斑.

通常售貨的只會說購買對象年紀輕來"氹"對方, 很少會說自己年紀多少來氹人...

14 comments:

readandeat said...

這裡有很多護膚男和化粧男的。

有一次我問一位很明顯不年輕的護膚男到底做了幾耐,他答我:廿年了。他幾懂女士購物心態的,我瞄一瞄什麼,他馬上知道我對什麼有興趣。

mad dog said...

readandeat: 護膚男和化粧男, 香港都有, 不過某啲品牌囉, 如bobbi brown, nars, ettusais. 有啲就只有女人.

Anonymous said...

很难得!就听你这么说,我觉得那位阿姨不简单!问题是,香港的化妆公司会请50多岁的化妆小姐吗?

Anonymous said...

Sorry,this is Milly.

mad dog said...

Milly: 其實有好些大品牌的化妝小姐都不年輕的 :)

cr said...

我喜歡我們這裡ysl一個化妝男,服務超好,又耐心。:D

mad dog said...

cr: 有次我去YSL試妝, 因為有個由法國專程飛嚟香港嘅化妝師, 好犀利咁! :) 不過個妝唔啱我.

Tessa said...

我諗....只有出名的名牌,請的係真正學過化妝的化妝師,其他的....只是售貨員,即便也學過化妝,技巧未必很好,話說有次我去Clinique試Mascara,那位小姐連塗Mascara的手勢都錯了,一隻眼塗七至八次(不濃密就奇啦!),當要求塗埋另一隻時,佢竟然唔refill就塗,當然係乾晒塗唔到啦,um......結果我就無買....

c.r said...

係呀?我哋只有比利時飛過嚟化妝師,佢好pro,識得教亞洲人點突出自己嘅優點。唔好日日用eyelash curler就係佢教我嘅。

tessa: clinique嘅mascara都ok架。:)

mad dog said...

tessa: 係呀, clinique隻mascara好出名架. 不過clinique我就好少用化妝品, 只用eye concealer同anti-blemish系列.

cr: yeah, 我都想試吓clinique mascara. 唔好日日用eyelash curler, 點解?

Tessa said...

cr: Clinique既Mascara係唔差,但個sales就唔專業,過左一排去左第二個化妝櫃位買,但一定要塗Mascara base先,否則好易甩。

我都好想知道點解唔好用eyelash curler,亞洲人眼睫毛短及下垂,唔用eyelash curler就會印花眼肚,不過我唔會用鐵質eyelash curler,因為夾出黎太假唔自然。

mad dog: Clinique既concealer未試過,好用嗎?薄唔薄?易唔易推?我反而想試下YSL既radiant touch。

mad dog said...

tessa: Clinique隻eye concealer幾好, 夠持久, 好啱我. YSL radiant touch我用緊第二支喇, 用完都應該會繼續買, 好用!

c.r said...

因爲日日用curler對啲睫毛唔係特別好。以後會好易斷咁。

mad dog said...

cr: i c.