Pages

Wednesday, August 05, 2009

蕃茄蛋戲

經常有網友看電影後用"割櫈"來影響電影之爛, 每次見到都覺得攪笑.

很少會看電影看到想割櫈. 最多只是悶到想離場, 但最終都會支持下去. 那天卻給我遇上爆粗(輕聲的 :P)兼想擲蕃茄和蛋的所謂戲. 是今屆短片節之一的The Best of Cannes 2009. 有時真的不太明白康城的品味...

那齣韓國來的短片, 慘不忍睹. 有數人離場, 我不會, 因為還有另一齣未放映. 但已經氣憤得不得了, 不停在座位上怒罵, 如果有蕃茄的話, 一定會擲!

故事說一對可憐的兄妹留在家中, 父親吩咐不准出街又不准開門給陌生人. 卻來了三個變態男, 還想攪那小女孩. 又差點殺掉男孩. 變態!

雖然故事結局令人失笑, 不過完全不覺得有什麼值得開玩笑. 超級低B.

短片節還有兩場未看, 希望不要再令我忿怒了.

17 comments:

c.r said...

"割櫈",我喜歡這個説法!!好形象!!:D
嘩,韓國片?我很少看,就怕太造作……
希望你接下來的幾部都好看!

mad dog said...

嗰啲shorts係唔同國家架, 上次best of oscar and bafta就全部歐洲, 今次best of cannes就度度都有... 呢齣簡直想死!

聶秀康 said...

戲迷遇上爛電影...too bad!

mad dog said...

聶: :)

lu said...

我還在想蕃茄跟蛋怎麼演戲 XD

gar~* said...

希治閣話齋, it's just a movie~
唔駛咁激動~
咦你有無買飛睇summer pops同高達呀?

mad dog said...

lu: rottentomatoes ah ma! :)

gar: 好少可我會激到爆粗咁滯架. Summer IFF買咗十場, Godard到時先算. 你呢? 聞說"復仇"十萬個唔掂, 無買到.

gar~* said...

summer pops我買左九部, 大概新舊各一半啦, 今年d新戲唔太吸引~ "復仇" 應該會上正場時睇... d人係咪又係拗話劇情唔合理o個d無聊問題呀? 不過我都唔期望會有太大突破了~
高達我都買左喇, 記得上次回顧展都冇咁多戲喎~

mad dog said...

gar: 九場呀, 可能撞到你. "復仇"好似係超級低能果隻喎...

Echo said...

Looks yum!
Where is it? I have to try it when I visit HK next time!

Echo said...

Pls ignore above comment, it's suppose for previous blog. ;-b

Xavier said...

我想到之前在hbo看過一齣叫the strangers的戲,系Liv Tyler有份做。講兩公婆系屋企無端端比人圍,最後慘死完場,重點系「無。端。端。」我覺得系無厘頭搵戲黎做,真系唔知點解有人講到咁好睇.

mad dog said...

xavier: the stranger, 無睇過. 有時都唔明個導演想點.

gar~* said...

撞到o既話不妨相認~
我通常都坐到好前, 但有咩方法可以認出你呢?

mad dog said...

gar: 我認人好叻, 你形容吓你自己啦, 我見到你就叫你啦 :) 都試過兩三次咁樣同bloggers相認. (因為見過佢地啲相) haha.

gar~* said...

形容...無戴眼鏡o既, 高高地, 自己一個睇o既... 哇原來我對自己咁唔了解, 都唔知點講你聽...

mad dog said...

gar: ha, 咁睇吓點搵到你先喇. :)