Pages

Tuesday, August 25, 2009

偷閒星期一

這天和母親, 兩個姊姊及甥女們來個午聚. 很寫意的一天, 星期一放假真是個明智選擇!

揀了去Pantray. 由於避過了午餐人多時段, 我們的桌子大得像兵乓球桌一樣, 對著落地玻璃, 很舒服.

我一直嚷著要來, 因為有all day breakfast... 結果卻被set lunch吸引著, 揀了其他.


Set lunch可選湯或沙律, 我要了沙律.
Main dish揀了炭燒牛肩扒, 不錯. 份量雖少, 午餐最合適不過.
二姊和大甥女都說要減肥, 二人分享了一個all day breakfast, 蠻豐富的. 我下次來一定要試!
大姊叫了risotto, 還拿了母親一點意粉.
小甥女自己一人吃了個兒童餐, 也非常豐富.

之後閒逛了一會便到了我們今天必去的地方 ~ 糖百府. 早前在網上已見人介紹旺角的總店, 很"恨"去, 不過很少會跑到旺角. 這回銅鑼灣也有分店, 人人都說永遠要排長龍, 平日下午來當然是好時機!

六人叫了五個, 本來要戒生冷食物也懶理了!

母親的石榴秋香, 非常掂!
小甥女和大姊分享一個心花怒放(花生味):
二姊和大甥女都要了好立克冰底, 好立克味很重手, 掂!
我當然是朱古力擁躉! 朱古力秋香. 不過朱古力味帶點苦而不夠甜, 伴以香蕉和棉花糖的確錦上添花:

10 comments:

Karelian said...

哇~份牛肩扒真係炭燒咗咁。I like all day breakfast!!
RYN: 也許SKII要長時間用才有如廣告說那種效果,我自己就用過佢哋的eye cream sample。個人覺得好得,然而因為太貴所以無買。神仙水就用過一段時間,沒甚大驚喜不過我皮膚一向都沒大問題。最近用緊Menard – Beauness spa mineral,效果很好呀~皮膚狀態甚佳﹗

mad dog said...

karelian: 我都覺得個樣over咗, 不過食落都ok. 我成日覺得SKII用開唔用會有事, 聽過唔少投訴, 所以唔會用. Menard應該唔錯. :)

Dawn said...

It's so nice to have day off on Monday when you still feel you are not recharging enough. Laying on the bed while you know your co-worker is pretending to work hard on Monday morning. Hee hee.
The ice thing looks so good and smooth. I really want to try it.

mad dog said...

Dawn: yup! no public holiday until Oct, August is really a month for days off esp on a Monday! :) the ice dessert is really not bad. :P

Mag Yip said...

mad dog..

嘩!!好豐富呀!!
平日去到邊都無咁多人,
人都開心d 0家!!!

mad dog said...

Mag: 係呀, 咁樣過一日好happy :) 不過你都咪話, CWB星期一都好好好多人!

CC said...

我昨晚跟朋友hot pot完都想去糖百府, 在旺角找了一輪才找到. 但超多人囉. 等下次先有機會吃了.

mad dog said...

鄧: 聽聞MK果間永遠都超多人, 睇怕都好難有位.

愛美 said...

學你, 星期一攞左假, 希望明天可以順利趕工!

mad dog said...

愛美: 要對自己好啲, 透多啲 :)