Pages

Thursday, June 18, 2009

Swiss Chalet

聞名已久的瑞士餐廳一直都未有機會一試, 某網友常到這裡都有讚無彈, 終於可以嘗嘗了.

先來個瑞士風乾雜肉拼盤, 滿分! (相中的已吃了一半)
來這裡當然要叫瑞士火鍋了. 揀了個有牛肉的.











芝士其實頗膩, 那堆麵包粒是不可能吃完. 可能那些homemade牛油太味美吧, 之前吃了數片麵包.

Baked snail(左)很好很好吃!!! 亦好肥! Lamb chop(右)一般.









其實已經很飽了, 但不吃甜品又過不了自己那關... :P

Apple tart不錯, 配以lemon sorbet(?好像是... )一流(我沒多吃). 然後我獨自一人吃完整個Chocolate fondue!!! 非常非常過份!!! :)









之前聞說這裡服務差, 食物很好. 幸而是夜服務不至太差, 食物真的很滿意. 不過有說芝士火鍋如果揀菠菜芝士不會太膩.

OpenRice連結
地址: 尖沙咀赫德道12-14號地下

5 comments:

windy said...

Mad dog,
真係好鬼鐘意咁夜仲有新的post出,當埋消夜雖然得過恨字.都要講聲多謝!

xq said...

點解你啲相可以無人嘅?你食到好夜其他食客已經走晒?

服務差咩?真係唔覺添。

mad dog said...

windy: :) 唔洗客氣 再夜啲出文我都試過! haha!

xq: 其實唔係好夜咋, 係啲人晨早走哂, 我後尾影番咋. :) openrice 好多人鬧架, 我去到又唔覺, 不過有人話差囉... 尤其是好多non local waitresses. :)

Anonymous said...

you know what, in Canada, there is a franchise restaurant also called Swiss Chalet, 但一讀內容就知道此瑞士餐廳是正中的瑞士餐廳,彼瑞士餐廳卻不是假貨.

我都搞不清加拿大的為何稱瑞士餐廳呀!抓破頭!!!

mad dog said...

gwenzilla: haha 我知呀, 我識人係加拿大swiss chalet常客, 係食雞架嘛! :)