Pages

Wednesday, June 03, 2009

無題

要向以下人士致敬: 早上九時前上班的人 / 早上需要廿分鐘以上(交通)上班的人 / 每天工作九小時以上的人 ~ 咁鬼早, 好攰呀!!!!!

一些語錄...

"媽媽, 我都想買呀!" "銀湖呀, 係銀色個銀呀!" ~ 看了銀湖 天峰 廣告的小孩

"今晚又係跳舞呀? 你成日跳, 不如轉職業舞蹈員啦... 嗱... " 某黐X線的人

"仲以為你地搬咗添... 你地做金融嗰啲架嘛... " "唔係呀? 你做咩架?... 吓, 你做XX架? 嘩, 一定係高層啦!" ~ 某吹水售貨員

9 comments:

不是公主 said...

我返8:30...

呢幾日基本上差唔多8:15左右已經返到....

收5:30....

mad dog said...

我不是公主: 失敬失敬! :) 5:30pm都好早, 正常 :)

3隻耳朵 said...

以前公司返12點,其實嚴重犯規公司係朝8:30-6:00的,但我走得夜做到野公司無我符...我好夜瞓或者係夜晚最精神...家下冇呢枝歌唱惟有雁D食lunch平衡下!(悲嗚中...)

mad dog said...

3 ear: 似我噃 :) 不過我地都好少人返咁早.

c.r said...

嘩~你要致敬嗰啲,我滿足哂噃
。:)

mad dog said...

cr: 犀利!!! :)

c.r said...

誒,好無奈架...朝朝起身都係萬念俱灰架。

BlingBling said...

如果有野做﹐ 九小時都OK﹐ 但如果坐足九小時真的好想死~

mad dog said...

cr: 佩服!!! 叻女. :)

blingbling: 係架, 如果眼瞓而唔係太忙的話可以好辛苦.