Pages

Wednesday, October 22, 2008

Top 10 Haircuts Fall 2008

繼數篇頗受歡迎, 有關髮型的文章: 2008髮型, 髮型及其他之後, 又想和大家說說這個秋冬流行的髮型. 都是看Elle網上版發現的.

Fabulous Fringe ~ 其實我次次都諗住剪留海, 個髮型師都唔係太願意... 後來(半年前)去搵一間從無去過嘅髮型屋, 佢就提議我轉界先留海, 不過都係撥埋一邊而唔係好似呢個fringe咁. 會唔會令額頭生暗瘡呢? 唔多通爽嘛... 不過可能個樣會後生少少.
The Layered Look ~ 呢張我覺得有少少亂噃, 都OK.
Natural Woman ~ 要頭髮夠硬又多先得. 唔係人人襯得起.
The Mushroom Bob ~ 塊面最好超細囉. 好innocent咁樣. :)
Asymmetrial Shag ~ 好型!!! 我中學時好似都梳過類似髮型. 不過宜家唔夠瘦, 唔敢剪.
Wild Curls ~ 都見過有啲女仔整得好靚好型. 不過唔襯嘅話會係一個disaster.
The Blunt Bob ~ 型. Pulp Fiction feel. 不過唔化妝又好似唔多襯到.
The Pixie ~ 佢整就緊係得. 亦可以好chemo樣! 唔夠瘦唔好立亂嚟.
The Layered Bob ~ 核突. 除非係大美人.
All One Length ~ 簡單又穩陣. 靚.

6 comments:

aulina said...

我諗你唔好留海呀……

(katana ) 草草一刀 said...

死喇,我覺得
The Layered Bob
最有女人味,最自然.....:)

mad dog said...

aulina: :) 真的? 宜家個留海係側邊, 幾好. N年前試過冬菇頭留齊海, 好得意架... 我知... 當年二十未夠... :P

katana: 亂糟糟咁... :)

Anonymous said...

我覺得第一個髮型是最好看了。

admin said...

第一張fringe有D似駁髮...
同意layered bob那個核突,因為阿巫都好興呢個髮型~

mad dog said...

uncle ray: :)

maki: 阿巫! hahah!