Pages

Wednesday, October 08, 2008

雜碎

1. 應該是十二三年來首次早上跑去上跳舞課. 簡直有點匪夷所思! 導師笑著問: are you awake? 哈哈! 早上的舞室看到海景, 和晚上完全兩樣. 不過人醒了, 腸胃好像在睡覺.

2. 在香港, 要在街上找洗手間其實是一門學問. 當然熟識的地區你自自然會知道哪裡找最快最方便又清潔的洗手間. 想必是早上上課前一杯mic熱的鮮奶累事, 害得我brunch後開始肚子有點不適. 沮喪!

3. 在茶餐廳見到許大導. 上星期在中環某茶餐廳見到撈家. 說起來也攪笑. 事源我見到一九成九內地人look的男子戴了反光黑超, 我對同坐說: 嗰個大陸佬, 以為自己係羅嘉良... 好娘. 同坐說: 唔係喎, 係佢嚟架!

曾在街上碰過不少藝人. 靚仔陳豪數次. 一次Times Square CitySuper, 他與其哥哥同行. 一次在CWB的惠康. 果然是一個family man, 常常逛超市! 甥女看了數集"家好月圓", 對角色耳熟能詳. 我說阿卡是全港最靚的男演員. 又告訴她我見過他多次. 她問: 那麼你想在街上碰到Jo包及荷媽嗎? 我說: 不! 我只喜歡阿卡! :)

4. 天氣影響心情. 明明是假日, 下午令人有點鬱悶.

5. 有些東西很少會自己去買. 例如mouse pad. 不過很想買個新的. 現在家用的是asiaexpat的免費mouse pad, 有點殘.

6. 原來我真的不太受得鐵觀音. 尤其虛虛地的時候.

7. 晚上一件double chocolate brownie + 看到網友在flickr上的新相片 = 令人一笑.

8. 不喜歡熨衣服, 不過連熨了數天的衣服, 令人有點實在.

6 comments:

Miss Paranoia said...

超愛陳豪的!不過說他是全港最靚仔,的確有點違心...不過高大,顧家,溫柔又有風度,真係好殺!

鐵觀音有點寒,下次試下普洱吧!我超愛的。(係咪好老人精呢?)

mad dog said...

娜娜: 我呢個阿姨當然要誇少少啦 :) 普洱好濃, 我麻麻.

Anonymous said...

你平時喝鮮奶有沒有問題?

我對奶頗敏感,喝了通常有得去。

愛美 said...

3. 呢個勁搞笑 ^^
6. 鐵觀音好寒的話
7. 我淨係一件double chocolate brownie 都好開心
8. 試下用蒸汽熨斗, 快靚正, 不過要 innotec 先夠力. 試過家燕姐果隻同princess, 都唔得.

mad dog said...

uncle ray: 一向無事架. 唔知呢. 女人有時好多騎呢嘢. :)

愛美: 3.我都覺得好好笑, 因為真係諗唔到原來係佢! 我以前都受得綠茶, 近排好似唔多掂, 好虛卦. 我係用蒸氣熨斗架. 不過發覺貴價熨斗係無用, 用braun一樣好快壞, 反而cheap cheap一個Philips仲實際.

Airchild said...

早上課,還見到海景,莫非是維園附近嗰間?