Pages

Saturday, October 11, 2008

六件事

又有嘢玩, 真好. 星期五就緊係要玩吓啦, 尤其是呢個星期大家都咁沮喪.

From CR:

First, the random rules 規則如下
1. Link to the person who tagged you. 連結踢你的人
2. Post the rules on the blog. 寫下規則
3. Write six random things about yourself. 講一下6件關於你自己的無聊瑣事
4. Tag six people at the end of your post. 踢6個人
5. Let each person know they have been tagged. 告知被踢的人
6. Let the tagger know when your entry is up. (吓?!)告知對方你已經完成

不過我會有少少犯規架噃... 邊個鍾意自己接啦, 唔tag人啦. :)

1. 坐喺度, 盤起腳, 我隻腳可以擺喺頭後面

2. 我四歲返學時講嘢都仲有少少口齒不清, 阿媽以為我有speech problem. 不過那年下學期老師已經話我"口齒伶俐"; 小五下學期:"資質頗佳, 惜漸好多言, 宜加改善"

3. 最後一次喺學校瀨尿係小一... :P

4. 第一次拍拖都成十九歲... 暗戀人囉喎, 咁就緊係好細個就有啦

5. 其實我個tumblr都真係幾好睇, 有無睇啫? :)

6. 有關年齡差距同愛情... 從未鍾意過細我多過兩年(咦... hmm... 五年啦咁), 大我多過三年嘅人

9 comments:

Anonymous said...

等我玩吓﹗這幾天極黑仔。沒心情寫文。

mad dog said...

readandeat: 睇到你twitter啦, 阿包有無勁喊? 錫番佢啦!

c.r said...

"1. 坐喺度, 盤起腳, 我隻腳可以擺喺頭後面 " --勁!!!我如果要achieve到咁樣,除非係死咗,或者骨折囉。 我勁唔flexible :(

lu said...

哎呀,做咩個個哩個星期咁沮喪.

1 > 我勁唔flexible :( x2 >_<~~

3 > 係咪輪到我話shocked? XD

5 > 哇!你賣廣告!

mad dog said...

cr: hahah, 或者練吓你都得呢.

lu: :) 你細個無響學校瀕尿咁叻? hee..

c.r said...

我已經唔會幻想變得flexible了,都係飲多d奶,食多d芝士,為將來唔小心跣稱打算。
:D 我都有睇tumblr架~ 雖然好短。

mad dog said...

cr: 為將來唔小心跣親打算 - :) hahah. 多謝捧場!

c.r said...

^.^
雖然短,但係都好好睇。=)

mad dog said...

cr: :)