Pages

Wednesday, March 18, 2009

Frites Belgium on Tap

早陣子和兒時好友骨精去吃晚飯, 補祝她的生日. 揀了這家比利時菜, 其實多個月前已經到訪過, 不過那夜即興, 有點混亂, 最終去了Duke's Burger, 結果只會光顧一次.

好友喜歡吃海鮮, 又是酒徒, 而我又嗜肉, 知道這裡mussels及啤酒出名, 相信也合她口味吧.

她很會體諒我, 本想試法國菜Chez Patrick, 知道價錢應該不便宜, 便由我決定.

我不吃青口(其實任何和蜆類似的東西都不敢吃, 因為九成會出現食物中毒狀況), 啤酒一般, 喜歡紅酒及其他烈酒多一點, 不過一場來到就必定要試比利時啤酒吧.

揀了二姊推介的朱古力啤酒, 我喝不到朱古力味...
叫了一個Frites House Mussels(half kg), 奉送Belgian fries, 非常味美, 尤其伴以沙律醬, 極之好味. 好友說mussels不錯.

主菜叫了Confit Duck及羊膊(本叫Roast Lamb Rack, 不過沒有了). Duck不錯, 羊不好吃. (掛住食又傾, 無影相)

好友不吃甜品, 我也沒打算吃了. 結賬五百多六百.

見menu有express lunch及express dinner, 看來頗抵吃.

喜歡這裡的裝潢, 週末晚上人山人海, 老外居多(晚飯初時locals多, 之後老外較多). 值得再來.
OpenRice連結
地址: 皇后大道中74號皇后中心1樓(石板街上)

10 comments:

Anonymous said...

我很喜歡讀香港餐廳啲好推薦。好多時返香港也不知道去什麼地方食野。多謝。

不是公主 said...

我對呢間都有0的興趣呢....

好似都唔差喎

你係未對貝殼纇敏感呀?

mad dog said...

exile from hk: 你下次返嚟做定blog search就無衰喇 :)

我不是公主: 個feel幾好, casual又舒服. 不過衰在果晚有時限, 7:30-9:00pm, 9pm要即交枱, 無諗過Sunday都咁誇. 我唔知呀, 不過蜆係食親都入醫院咁滯, 一隻仔都一樣喎, 咁辛苦我又唔係好鍾意食, 所以類似嘅都唔食.

Coffee said...

I hate seafood but I love mussels!!! This restaurtant seems so nice,thanks for recommendations.

mad dog said...

coffee: really? if not w/ my funny stomach, i'd definitely try the mussels. i think u'd love this place.

Anonymous said...

"不過蜆係食親都入醫院咁滯, 一隻仔都一樣喎"

Sorry to hear. We usually buy our own fresh mussels and steam them. Fresh Mussels are very tasty by themselves. We learned this from eating fresh PEI (Prince Edward Island (east coast of Canada) mussels right of the ferry terminal before we left PEI when we were traveling there.

不是公主 said...

咁你9x10係啦

wa.. 呢0的咁0既時間.. 肯定好好生意...

mad dog said...

我不是公主: 不過有時中環都睇地方, 未必度度旺. 呢間算旺.

Anonymous said...

我去過Frites幾次,覺得Hoegaarden Mussels最特別。我平時都喜愛喝Hoegaarden呢~

朱古力啤酒很適合女生,但不算甜,喝起來有陣朱古力香,我覺得不錯呀。

mad dog said...

Silver: 可惜我唔食得mussels... :( 我飲唔到朱古力味嘅, 好啖口.