Pages

Monday, March 30, 2009

幾句

1. 真係太少時間太唔得閒...

2. 今日睇完"禮儀師之奏鳴曲", 喊到對眼宜家都仲有少少腫.

3. 呢個星期只返兩日工.

4. 今次"兩周一聚"可能要脫期喇... 或者可以寫... 唔... 關於殮葬事宜? 因為睇完"禮儀師"嘛... 聽日睇吓點先, 好唔得閒...

5. 首theme song不停喺腦裡迥響.

6. 電影節今年暫時未去到無啖好食階段... 今個星期有一日可能要喺船上啃包.

7. 未有時間, 應該話阿教授未得閒搵我住. 希望下星期約到食餐飯.

8. 對眼仲有少少痛.

9. 喺tumblr度寫咗呢幾日睇嘅電影短感. 好多都未得閒寫. Jot哂notes架喇已經.

2 comments:

Coffee said...

我都仍然食得幾好,中間冇咩時間食,但睇完又去食番D正常野~呵呵~

我重未要搭船,不過都快LU~HKCC 個D場今個星期開始,我望到中環個邊有SUBWAY,但又驚食唔切~哈哈~

BTW,我地尋晚又同場MA?The Joy of singing,right?

mad dog said...

coffee: "睇完又去食番D正常野" 我都係囉. 今晚要搭船 (我有premiere tkts呀!!! :) ), 呢個星期應該要搭幾次船啦. subway都好大份吓, 食唔哂/食唔切. 琴晚又係呀???? 今次唔見你! :) 今晚睇吓見唔見先. haha.