Pages

Friday, March 27, 2009

翻炒

星期五, 透一透 :)

兩年前寫的, 再和大家分享 ~ "因為... 所以美好"

今天寫多幾句:

因為有電影節又有假期, 所以美好.
因為仍有體力及熱情跳舞, 所以美好.
因為有好朋友, 所以美好.
因為昨晚大家樂嬸嬸一句: "多謝, happy weekend", 所以美好.
因為這個週末兩天看五齣電影(包括兩齣非HKIFF), 所以美好.
因為約了好友們吃tea, 所以美好.
因為小甥女測驗周要溫習不能玩pet society, 打來叫我幫她玩("我未探朋友呀!"), 所以美好.
因為pet society儲了二千多元, 即將可以買到韆鞦, 所以美好.

5 comments:

michelle said...

哎呀 哈 最近我也想到這個題目,'因為... 所以...',原來你也曾寫過 :)

Anonymous said...

你好勁!又電影節又跳舞又HKIFF看兩齣非HKIFF電影又約了好友們吃tea又又又,嘩,勁!
你係Superman朋友? Super dog?

P.S. Good to hear you are having so much fun.
P.P.S. I've also become more relaxed in recent years, but I am still unable to watch non-film-fest films during film fest. May be I've using a movie pass so I can watch all films I want (unlimited, unless it is sold-out).

Anonymous said...

michelle: :)

加燦: 我攞咗假嘛, 年紀老喇, 又返工又過節真係唔得掂. :) 我覺得film fest期間睇吓其他戈戲透透氣當過濾都好架.

c.r said...

!如果記得韆鞦得2000蚊,我一早買啦。。。>.<
結果儲到2000蚊,買咗一張新到嘅梳化咋!

mad dog said...

cr: 係$3000, 我有$2000幾嘛琴日 :)