Pages

Monday, March 30, 2009

Summer Look

真係靚到一絕 :)

6 comments:

不是公主 said...

我個女抽扭蛋抽到無晒錢
仲要變賣0的貴野.. 先有錢開飯呀~

mad dog said...

我不是公主: 吓, 我上星期都無再抽喇, 一心儲錢買個swing嘛... 宜家又係淨番幾百蚊咋!

cr said...

嘩!好勁!全部都係new arrival噃~

mad dog said...

cr: 好多都無錢買呀... :( 甥女話: 我有$6000幾, 我幫你買啦, 幾nice, 我話唔好啦, 你留番自己買啦 :)

c.r said...

awww,so cute bor!我噚日唔知買咗啲咩,搞到得番7蚊……要賣哂啲梳化先夠錢開飯。:P

mad dog said...

cr: hahahah! 唔知買咗乜添!