Pages

Sunday, March 08, 2009

玩法

骨精好友比我早很多便玩Pet Society, 她有數十個朋友玩, 所以很易賺pet money. 不過她有許多限量版東西都是有點技巧的.

有朋友教她, 開多一個facebook account, 亦即多一隻pet, 然後那隻pet主要就是負責抽$500 mystery box, 有"筍嘢"便送給"主pet", 又或賣掉(許多時面值$999), 那麼便可以賺到數百元pet money. 還有就是抽到不喜歡的東西即時logout, 那麼再回去時, 又會有不同的東西. 可以如是抽及logout直至抽到心儀的東西為止.

她說: 唔係點賺呀? 唔通仲拋波跳繩呀?

現在我的pet去到level 33, 不過限量品很少, 雖不是家徒四璧, 但比起她和其友人的pet家, 她說: "好寒酸!" :)

她的玩法, 令我想起買股票.

不過"旁門左道"的玩法, 總令人失去玩的興趣.

6 comments:

不是公主 said...

yes...
that's why i hv stopped for more than a week..

so tired..

c.r said...

這個辦法好勁哦~不過我都係跑下步,算了。XD

Anonymous said...

哈哈,這等同投資者利用內幕消息在股市內賺錢。哈哈,因為遊戲,難怪 Facebook 突然有更多的用戶。

chocly said...

我都係咁話, 正正經經玩咪好囉..
我既秘訣係狂喂隻寵物食野, 一次有17分, 咁樣會快好多 :D:D

我聽講家下好似有外掛, d 人一晚由廿幾級升到三十幾級, 咁樣玩法好無謂

mad dog said...

我不是公主: :)

CR: 係好癲囉.

加燦: 係呀, 非常投資態度.

ChocLy: 餵嘢食17分, 遇到好污嘈嘅pets(例如去cafe見到其他pets), 分分鐘有34-41分架一隻! 外掛添呀?

愛美 said...

我買親$500 mystery box 都係抽到D平野 :(
logout的方法我都聽人講過, 不過都唔得嘅, 返返去都係果份.