Pages

Friday, June 05, 2009

798

偶然都會光顧798 Unit, 這回大姊請客, 要小孩子們都喜歡又不太昂貴的, 我便揀了它.

大姊勁嗜酒, 這裡選擇多的是, 一杯cocktail什麼的然後再來一大杯啤酒.

Le French May關係, 星期日還有好些法國特式的菜色, 大姊喜歡田雞腿和鵝肝, 都點了作頭盆. 我揀了羊肉作小吃.

主菜叫了啤酒炸魚薯條和墨魚汁海鮮飯. 還有點了兩三個小吃, 沒有拍照.
田雞腿很不錯
羊肉不羶, 味美
啤酒炸魚薯條很夠熱氣呀! 不錯!
海鮮飯吃得大家牙和嘴都黑了! :)

這裡甜品一向有水準, 很飽也要叫.
Banoffe Pie是這裡的招牌, 正!

也叫了芒果熱情果sorbet甜品(左)和pavola(右), 兩個都非常好味!









只來過時代廣場分店晚飯. 尖沙咀分店只吃過甜品, 後者價錢稍為便宜一點, 晚上更有甜品+咖啡/茶set, 非常抵吃.

13 comments:

不是公主 said...

嘩嘩嘩

我好想試呢間好耐啦~~~

3ear said...

厚福街那間常光顧甜品真的很讚,還有它的墨魚飯!可惜樓底太矮有點焗齪!

myblahblahblah said...

798 食物的味道和 presentation 都很不錯, 但尖沙咀分店實在超級嘈吵, 吃完飯走出街後頓覺厚福街非常寧靜, 以後都不會再去 (尖沙咀分店).

mad dog said...

我不是公主: 好味架.

3ear: 我只去過厚福街嗰間食dessert, 仲係10pm左右.

myblahblahblah: 咁緊要? :)

imak said...

that fish and chips OK 嗎? 好似幾掂咁bor~

mad dog said...

imak: 個fish and chips好味呀! 好似仲好味過中環Yorkshire Pudding添. :)

ray said...

最近去time square都有tea+ desert set

mad dog said...

uncle ray: 真的? 可能生意難做啦.

Coffee said...

woo..I kinda like their food, especially the field snail, but it's so so so noisy, whether in Times Square or TST :(~

mad dog said...

coffee: haven't tried their snail. CWB one is not noisy ga la. :)

Coffee said...

I just been to there yesterday at 10, it's very noisy, just same as TST...:(, so I just stay for 40 mins..well..

mad dog said...

coffee: CWB我食過多次dinner都唔算嘈噃, times sq.間間差不多都係咁.

Coffee said...

haha,可能係我唔好彩:P
次次都遇著D客人係好嘈,尋日係嘈到我講唔到野